סימנטק מציגה תכנית התמחות חדשה למפיצים

סימנטק (Symantec) הודיעה על שיפורים בתכנית השותפים שלה, עם התמחות חדשה העונה לצרכים הגוברים של חברות באסטרטגיות ניידות רלוונטיות ואמינות.
ראם מגן (יח"צ)

סימנטק (Symantec) הודיעה על שיפורים בתכנית השותפים שלה, עם התמחות חדשה העונה לצרכים הגוברים של חברות באסטרטגיות ניידות רלוונטיות ואמינות.

התכנית עוסקת גם בהזדמנויות של ערוצי השותפים ליהנות ממגמה גוברת זו.תוך הכרה בכישורים ובניסיון שיש לשותפים המתאימים בשוק הניידות, ההתמחות החדשה מסמיכה אותם לספק ערך רב יותר ללקוחות, למקסם את ההזדמנויות ולהאיץ את הרווחיות שלהם עם פורטפוליו הניידות של סימנטק, תוך המשך בידול עסקיהם בשוק משגשג ותחרותי זה. 

תכנית Mobility Solution Specialization מאפשרת לשותפים מתמחים של סימנטק לסייע ללקוחותיהם לזכות בשליטה על פריסות הניידים שלהם, עם רמות שונות של פיקוח על מכשירים ניידים, בהתאם למדיניות ולצרכים הספציפיים של ארגונים. 

תכנית ההתמחות מורכבת מפתרונות ומוצרי סימנטק הבאים:

· Mobile Application Management (MAM)

· Mobile Device Management (MDM)

· Mobile Security

"בעוד הטכנולוגיה ממשיכה להתפתח וניידות הופכת לעדיפות מרכזית אצל ארגונים, שותפים חייבים להתאים עצמם כל הזמן ולהרחיב את ההיצע שלהם כדי להתמודד עם הצרכים המשתנים בהתמדה, ולספק את הערך שלקוחותיהם מצפים לו," אומר ראם מגן, מנהל ערוצי ההפצה והשותפים בסימנטק ישראל. "התמחות Mobility Solution החדשה שלנו מספקת לשותפים את הכלים והמשאבים הנחוצים למינוף הזדמנויות עסקיות בניידות, לקידום הכנסות נוספות, ומקסום ההחזר מהשקעותיהם בסימנטק". 

תכנית Mobility Solution Specialization החדשה מציעה הטבות לשותפים מוסמכים אשר רכשו ידע ומומחיות נרחבים בפתרונות הניידות של סימנטק. שותפים אשר מגיעים למעמד של מומחי Mobility Solution זוכים להנחות נוספות (דרך המפיץ שלהם) והחזרים משופרים דרך רישום הזדמנויות, כמו גם גישה לערכות כלי ייעוץ. כמומחים, מתאפשרת להם גישה להכשרות, כלי מכירות ומשאבים טכניים ייעודיים. קידום להשקעתם בהתמחות אצל לקוחות פוטנציאלים באמצעות כלי Partner Locator של סימנטק, ואפשרות ליצור בידול נוסף למעמדם עם לוגו Mobility Solution Specialization. מומחים מקבלים גם גישה לתכנית מוצרי הבטא של סימנטק, וכן יכולים להיהנות מהטבות מסחריות אחרות. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית