מבעד לעשן הפלפל

דגם חדש לאקדח פולט עשן לשימוש בהפגנות והתפרעויות, לוחמה בטרור ועוד. בנוסף חברת ISPRA גם שידרגה את רימון המולטי אפקט מתוצרתה

חברת ISPRA שמתמחה בתחום אמצעי האל-הרג ואמצעי מיגון עבור כוחות משטרה וה-HLS הוציאה לאחרונה דגם חדש לאקדח פולט העשן MODEL-5, שמיועד לשימוש בהפגנות והתפרעויות, לוחמה בטרור ועוד, אשר לראשונה מכיל גם תצורת אבקת פלפל שנחשבת לאורגנית יותר מאשר גז מדמיע.

המיכל שנישא על ידי השוטר או החייל מפזר עשן מדמיע או פלפל שאפקטיבי נגד קבוצה גדולה של מתפרעים ומגיע לטווח של עשרות מטרים באוויר. האקדח כבר נמצא בשימוש במעל 40 מדינות ברחבי העולם ובמסגרת השדרוג שעברה הערכה, הופחת משקלה בשני קילוגרם מ-7.5 ק"ג ל- 5.5 ק"ג, שופרה הארגונומיה שלה מבחינת הידיות והאביזרים הנלווים לה כגון פנס וכן שודרג מנגנון הנצרה.

האקדח פולט פרצי עשן של 15 שניות בכל שימוש וניתן לטעינה מחדש. בנוסף לכך, ISPRA שדרגה לאחרונה גם את רימון המולטי אפקט שלה שמשלב בין קילוח עשן מדמיע לפיצוץ אחרי שניות מספר שגורם לפיזור כדורי גומי, אבקת פלפל, סימון צבע ועוד. מכיוון שמדובר ברימון שעשוי מחומרים רכים כגון גומי, קרטון או פלסטיק, הוא אינו מהווה סיכון לאנשים גם בפיצוץ מקרוב אלא מהווה בעיקר גורם הרתעה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית