מטריקס חתמה על הסכם לייצוג יצרנית פתרונות אבטחת המידע Trustware הישראלית

Trustware פיתחה פתרונות הגנה כנגד תקיפות סייבר, היוצרים הפרדה וירטואלית בין חלקים הבטוחים במחשב בהם נמצאים הקבצים והיישומים הרגישים לבין החלקים הפתוחים לאינטרנט

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס חתמה על הסכם לייצוג יצרנית פתרונות אבטחת המידע הישראלית Trustware שפיתחה פתרונות לארגונים ומשתמשים פרטיים היוצרים הפרדה וירטואלית בין "אזור פרטי" בו נמצאים הקבצים והמערכות הדורשות אבטחה ברמה גבוהה לבין אזורים פתוחים לאינטרנט ולתוכנות שיתוף למיניהן.

מוצר הדגל של החברה - BufferZone Pro שומר על המשתמש מפני איומי סייבר מידיים ועתידיים כמו וירוסים, רוגלות, סוסים טרויאנים, גניבת זהויות, חבלות אלקטרוניות ועוד. טכנולוגית הוירטואליזציה של האיומים אשר פיתחה Trusware, יוצרת סביבת מחשוב מופרדת, מוגנת השומרת על הנכסים הדיגיטליים הפרטיים של המשתמש או הארגון מפני נזק או גישה לא מורשית. BufferZone Pro עובדת לצד מערכות האבטחה האחרות בארגון ומהווה תוספת הגנה הן לסביבות הפתוחות לאינטרנט ובעיקר למידע וליישומים הדורשים הגנה נוספת. פעולות שהוגדרו על ידי מנהל אבטחת המידע של הארגון כ"בטוחות לשימוש" לעולם יפתחו בתוך "האזור הפרטי", כך למעשה תשמר היכולת של המשתמש לפעול כמעט ללא מגבלה מחד ומאידך תשמר רמת ההגנה מידית של הארגון מפני נוזקות וחדירות למיניהן.

"בחרנו את מטריקס כנציגה שלנו בישראל כיוון שיש בידיה ניסיון מוכח וקשרים המאפשרים לשלב טכנולוגיות פורצות דרך בארגונים בישראל. הפתרון של Trustware מהווה שכבת הגנה נוספת בארגון, אשר עשויה להיות יעילה יותר מכל פתרון הגנה אחר, במיוחד כנגד תקיפות סייבר. מטריקס ו- Trustware יפעלו בשיתוף פעולה הדוק על מנת להביא את הפתרונות ברמת השירות הגבוהה ביותר לחברות בישראל", אמר מייסד החברה והיו"ר שלה ישראל בהרב, אשר בעבר שימש כיו"ר בחברות כגון עידנית/Scitex Vision ואובג'ט. בהרב הוא אחד מטייסי חיל האוויר המעוטרים ביותר בישראל ושימש בתפקידים בכירים בחיל האוויר.

"BufferZone Pro הוא פתרון שונה מפתרונות הגנה אחרים. BufferZone Pro פותר לארגונים את הדילמה התמידית שבין 'אבטחה/הקשחה' ל'גמישות' למשתמש. מנהלי מערכות מידע יכולים מחד 'לאבטח/להקשיח' את תחנות הקצה ואת הנכסים הארגוניים ו/או הפרטיים הרגישים ככל שירצו באזור הבטוח של התוכנה ומאידך יש באפשרותם להעניק למשתמשי הקצה יותר חופש לפתוח, להתקין או להריץ את כל הקבצים והתוכנות ללא סיכון באזור הפתוח של המערכת", אומר אורן ברט, מנהל תחום אבטחת מידע בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס."פתרונות אבטחה רגילים דורשים מהמחשב האישי להידבק קודם לפני שיותקן יישום שמסיר את הרכיב הנגוע. בשיטת חומת ההפרדה יוצרים מראש מחסום מול איומי המחר והאיומים הלא ידועים. מערכת ההפעלה הראשית לא נדבקת מלכתחילה, דבר המסייע למשתמשי המחשב לשמור את המערכת שלהם נקייה כמו שהייתה ביום רכישתה וללא יצירת חומות ומערכות כפולות".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית