רכיבים מתכנתים ליישומי ביטחון

Xilinx השיקה את הדור הרביעי של פתרונות הגנה עבור רכיבים מתכנתים ליישומי ביטחון ב-28 ננומטר

רכיבים מתכנתים ליישומי ביטחון

הדור הרביעי של פתרונות הגנה עבור רכיבים מתכנתים ליישומי ביטחון ב-28 ננומטר

חברת Xilinx השיקה את הדור הרביעי של ארכיטקטורה מאובטחת עם תמיכה של ליבת Anti-Tamper IP ואבטחת מידע, עבור FPGAs מסדרת All Programmable 7 והתקני Zynq™-7000 ליישומי ביטחון.

התקני האבטחה הייחודיים הינם בעלי רמת אמינות גבוהה, מצמצמים את הסיכון והעלות הכרוכים בפריסת מערכות החלל והביטחון החדשות והמודרניות ביותר באמצעות שימוש ב-SoCs וב-Xilinx FPGAs מוכנים לשימוש "מהמדף". כל ההתקנים מיוצרים בטכנולוגיית תהליך 28 ננומטר חדשנית ומספקים רמת ביצועים גבוהה והספק כולל נמוך במיוחד.

מוצרי הביטחון של זיילינקס מציעים תאימות מלאה למוצרים מסחריים תואמים במטרה לאפשר בניית אבי טיפוס זולים המוצעים "מהמדף". המסורת הארוכה של זיילינקס בעבודה עם ממשלות ועם קבלני ביטחון מובילים בעולם, בשילוב עם הדור הרביעי של סיליקון מאובטח יחד עם מתודולוגיית אבטחת מידע וליבת IP מסוג SECMON Series Compliant Anti-Tamper Security Monitor מסדרת DoD 5000 , מבטיחה היעדר כשלים מוחלט במערכות.

"זיילינקס היא יצרנית ה-FPGAs הגדולה והיחידה מסוגה המציעה קו מוצרי ביטחון ייחודי נטול כשלים", אומר יוסף חלילולאי, מנהל בכיר בחטיבת חלל וביטחון בזיילינקס. "בנוסף ליכולות האבטחה, ה-Zynq-7000 SoCs וה- All Programmable FPGAs 7 Series ליישומי ביטחון, מותאמים לעבודה בסביבות קשות ותובעניות. בנוסף, היישומים נבחנו לעבודה בטווח טמפרטורות רחב, מספקים זמינות לטווח ארוך ומכילים תכונות של מניעת זיופים".

You might be interested also