חצי מהמידע בארגון - משוכפל

סקר של סימנטק בקרב חברות מגלה: כמחצית מהמידע השמור בארגון הוא מידע משוכפל
שמוליק אנג'ל , מנכ"ל סימנטק ישראל (יח"צ)

חברת סימנטק פרסמה את הפרק השני בסקר מצב המידע ( "State of Information" ) שערכה בנושא ניהול המידע בארגונים. לפי ממצאי הסקר, ארגונים נאלצים להתמודד עם אתגרים רבים ועצומים כאשר הם מנסים לנהל את המידע שברשותם.

הסקר חשף כי קרוב ל-42 אחוזים מהמידע הארגוני הוא למעשה מידע משוכפל השמור במספר גרסאות של קבצים, מה שמביא לאחד מהאתגרים המורכבים ביותר עימם ארגונים נדרשים להתמודד בכל הקשור לניהול המידע. עוד נמצא בסקר כי חלק גדול מתוך המידע הארגוני הוא מידע שקשה לאתרו, מה שתורם עוד יותר לחוסר השליטה של ארגונים בנתוני המידע שלהם.

חוסר היכולת לנהל בהצלחה את המידע השמור בארגון מביא ארגונים רבים להשקיע כספים מיותרים באחסון מידע, זאת כאשר כ- 60 אחוזים מתוך ארגוני האנטרפרייז משקיעים יותר 100,000 דולר בכל שנה בתשתיות האחסון שלהם. עוד נמצא בסקר כי 78 אחוזים מהנשאלים ציינו כי מידע מנוהל מאפשר להם לקבל החלטות טובות יותר. 46 אחוזים ציינו כי הם חוששים מזליגת מידע לגורמים לא מורשים.

"ככל שהצורך של ארגונים למידע גדל, כך הם גם צריכים להגדיל את היכולות שלהם לנהל את המידע ביעילות. חוסר השליטה של ארגונים בניהול המידע, הביא לכך שקרוב לשליש מהארגונים שנסקרו לא עמדו בדרישות הרגולטוריות שלהם בתחום זה בשנה האחרונה. ניהול נכון של המידע בארגון וסיוע לגופי ה-IT להשקיע את מאמציהם בכך, יכולים להוות גורמי מפתח שיאפשרו לארגונים להתמודד בהצלחה רבה יותר עם אתגרים אלה", אומר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל.

כדי לסייע לארגונים לנהל בהצלחה רבה יותר את המידע השמור אצלם בארגון, מציגה סימנטק שלושה צעדים חשובים לשיפור וייעול ניהול המידע הארגוני: ישמו מדיניות ניהול מידע אחראית ואכפו ניהול מסודר של המידע במסגרת פרויקטים שונים בארגון לטובת יצירת סינרגיה מלאה ביניהם. התמקדו בפרויקטים ייעודים לשיפור וייעול ניהול המידע בארגון: כגון ארכוב, רגולציה, גיבוי, אבטחת מידע ו- eDiscoverry . סווגו ונהלו את המידע בארגון בהתאם לחשיבותו עבור הארגון.

ניתן לעיין בסקר המלא דרך הקישור הבא:

http://www.symantec.com/about/news/theme.jsp?themeid=state-of-information&om_ext_cid=biz_socmed_twitter_facebook_marketwire_linkedin_2012Jun_worldwide_StateofInformation

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית