מנכ"ל חדש ל"אלישרא"

אדגר מימון ימונה למנכ"ל חטיבת אלביט מערכות ל"א וסיגינט במקומו של יצחק (איציק) גת
אדגר מימון (צילום: סיוון פרג')

אלביט מערכות מפרסמת היום כי אל"מ (מיל') אדגר מימון ימונה למנכ"ל אלביט מערכות ל"א וסיגינט - "אלישרא" החל מ-1 בפברואר 2013.מימון יחליף את יצחק (איציק) גת שהודיע על תוכניתו לפרוש לאחר שכיהן במשך שבע השנים האחרונות כמנכ"ל אלישרא.

מימון, מכהן כיום כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחטיבת אלישרא. לפני הצטרפותו לאלביט הוא שירת במשך 26 שנים בחיל האוויר במגוון תפקידים בכירים, ובכללם ראש חטיבת הנדסת מערכות תקשוב בחיל.

במקביל מאשרת היום אלביט באופן רשמי כי אל"מ (מיל') אודי ורד הוא שיחליף את בצלאל (בוצי) מכליס כמנכ"ל אלביט מערכות יבשה ותקשוב. מכליס יכנס בחודשים הקרובים לתפקיד מנכ"ל אלביט מערכות במקומו של יוסי אקרמן.

יוסי אקרמן, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, מסר: "אני מרוצה מאוד ממינויים של אודי ורד כמנכ"ל חטיבת אלביט מערכות יבשה ותקשוב ושל אדגר מימון כמנכ"ל חטיבת אלביט מערכות ל"א וסיגינט - אלישרא. תחת הנהגתו של איציק גת, חיזקה אלישרא את מעמדה כמובילה עולמית בתחום הלוחמה האלקטרונית וברצוני להודות לאיציק על תרומתו לאלישרא ולאלביט מערכות כולה. אני מאחל לאודי ולאדגר הצלחה בתפקידיהם החדשים ואני סמוך ובטוח כי תהיה להם תרומה משמעותית בעמידתה של אלביט מערכות באתגרים הנכונים לה בעתיד".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית