פורום השיווק של ישראל דיפנס
אנשי שיווק במגזר הביטחוני קיבלו סקירה של בכירי התחום על מגמות צפויות בשווקים ברחבי העולם
הגנה לישראל
| 19/05/2011
כמאה אנשי שיווק בכירים במגזר הביטחוני התכנסו ביום ראשון בבית חיל האוויר בהרצליה למפגש מרתק בנושא שיווק במגזר הביטחוני. המשתתפים שמעו הרצאות של לובה דרורי, לשעבר סמנכ"ל השיווק המיתולוגי של רפאל שנתן להם תובנות וטיפים על שיווק יעיל ברחבי העולם.
בנוסף הם קיבלו סקירה של איתמר גרף, סגן ראש סיב"ט, שהציג את פעילויות סיב"ט בסיוע לתעשיות הביטחוניות ולעסקים קטנים בתחום ונתן סקירה על המגמות הצפויות בשווקים ביטחוניים ברחבי העולם בשנים הבאות.
חברי הפורום יקבלו עדכונים שוטפים בתקופה הקרובה על מגמות והתפתחויות בתחום השיווק הבינ"ל במגזר הביטחוני. בראש הפורום עומד מטעם ישראל דיפנס סא"ל (מיל') אבי יריב לשעבר סמנכ"ל השיווק הבכיר של קבוצת ח.מר וכיום הבעלים של חברת BIP.
אנשי שיווק במגזר הביטחוני קיבלו סקירה של בכירי התחום על מגמות צפויות בשווקים ברחבי העולם
הגנה לישראל
| 19/05/2011
כמאה אנשי שיווק בכירים במגזר הביטחוני התכנסו ביום ראשון בבית חיל האוויר בהרצליה למפגש מרתק בנושא שיווק במגזר הביטחוני. המשתתפים שמעו הרצאות של לובה דרורי, לשעבר סמנכ"ל השיווק המיתולוגי של רפאל שנתן להם תובנות וטיפים על שיווק יעיל ברחבי העולם.
בנוסף הם קיבלו סקירה של איתמר גרף, סגן ראש סיב"ט, שהציג את פעילויות סיב"ט בסיוע לתעשיות הביטחוניות ולעסקים קטנים בתחום ונתן סקירה על המגמות הצפויות בשווקים ביטחוניים ברחבי העולם בשנים הבאות.
חברי הפורום יקבלו עדכונים שוטפים בתקופה הקרובה על מגמות והתפתחויות בתחום השיווק הבינ"ל במגזר הביטחוני. בראש הפורום עומד מטעם ישראל דיפנס סא"ל (מיל') אבי יריב לשעבר סמנכ"ל השיווק הבכיר של קבוצת ח.מר וכיום הבעלים של חברת BIP.