שינוי ארגוני ב-SDS: ארבע מן החברות יאוחדו לחטיבה אחת

השינוי נובע מצרכי התייעלות וכוח אדם. בראש החטיבה צפוי לעמוד המנכ"ל הנוכחי של ניו נוגה לייט - ליאור שלו

קבוצת אס.די.אס סטאר מערכות ביטחוניות (SDS) תעבור שינוי ארגוני כאשר ארבעה מתוך החברות בנות בקבוצה יואחדו לחברה אחת. SDS, שמורכבת מכשמונה חברות, מפתחת אמצעים ומוצרים אלקטרו-אופטיים לראיית לילה, סמני כוונות לייזר, אינטגרציה של מערכות אוויוניות ועוד. הקבוצה, על החברות בה, היא אחת מהספקיות העיקריות של מערכות ראיית לילה למערכת הביטחון בישראל.

החברות שיואחדו כעת לחברה אחת יהיו ניו נוגה לייט, שמפתחת מערכות תצפית וראיית לילה, חברת ODF שמפתחת ומייצרת מערכות אופטיות לאיסוף מודיעין, ופיתחה בין היתר גם את ה”איי-בול” - מצלמה בצורת כדור שניתן להשליך בשטח אותו רוצים לסרוק ולצפות במתרחש, חברת "ראדום מערכות תעופה מתקדמות" שמייצרת בין היתר את מערכת קסדת ה–Helieye, המאפשרת לטייסי מסוקים לקבל תמונת וידאו צבעונית של זירת הקרב, וחברת אוקיאנה טכנולוגיות משולבות בע"מ שעוסקת אף היא תחומי המערכות האלקטרו-אופטית.

אותן חברות ישמשו כחטיבות במסגרת החברה החדשה שבראשה צפוי לעמוד המנכ"ל הנוכחי של ניו נוגה לייט, ליאור שלו. השינוי נובע ככל הנראה מצרכי התייעלות וכוח אדם וכן בניסיון לשפר את פעילות החברה בהתאם להתמחויות ותחומי הפיתוח השונים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית