"כיפת ברזל" יירטה שתי רקטות שנורו לעבר תל אביב

הירי לעבר מרכז הארץ נמשך, הפלשתינים ירו רקטות לעבר גוש דן. מערכת "כיפת ברזל" יירטה שתי רקטות. חמאס קיבל אחריות לירי

מרכז הארץ ממשיך להיות על הכוונת של ארגוני הטרור מעזה: שתי רקטות שנורו לעבר גוש דן יורטו על ידי מערכת "כיפת ברזל". לעבר רחבי הדרום נורו מאז שעות הבוקר רקטות ופצצות מרגמה. הרמטכ"ל אישר גלי תקיפה נוספים. החמאס כבר לקח אחריות על הירי לעבר גוש דן וטען כי מדובר ברקטות מסוג "פאג'ר 5".

זמן קצר לאחר הירי תקף חיל האוויר משגר של רקטות מסוג "פאג'ר 5". כעת בודקים בצה"ל האם מדובר במשגר שירה את הרקטות לעבר תל אביב מוקדם יותר.

מוקדם יותר נפצעו שני בני אדם באורח קל מרסיסים לאחר שרקטה שנורתה לעבר אשקלון פגעה פגיעה ישירה בבניין בעיר. שתי רקטות נוספות שנורו לעבר העיר יורטו על ידי מערכת "כיפת ברזל" המוצבת באזור. רקטות נוספות שוגרו גם אל שטחי המועצות האזוריות שדות נגב, חוף אשקלון ואשכול. במקרים אלו לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

במהלך הלילה תקף צה"ל באמצעות חיל - האוויר עשרות משגרים מוטמנים, תוך שהוא מסב נזק רב למערכים אלה ולמחסני אמצעי הלחימה של ארגוני הטרור. נוסף על כך, נתקפו מחנות אימונים של ארגון הטרור חמא"ס. יתר על כן, נתקף מתקן שידור המשמש את חמאס בפעילות הטרור נגד מדינת ישראל בצפון רצועת עזה. בנוסף, לוחמי ספינות חיל הים ביצעו ירי לעבר מטרות טרור בקו החוף בצפון הרצועה.

לסיקור המלא של האירועים ברצועת עזה

 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית