פלטפורמת שרת חדשנית ב-64 ביט

החברות ARM, Red Hat ו-AppliedMicro משתפות פעולה בפיתוח פלטפורמת שרת חדשנית ב-64 ביט. מתכוונות לספק חומרה ותוכנת מקור פתוח עבור מיחשוב ענן, מרכזי נתונים וארגונים

פלטפורמת שרת חדשנית ב-64 ביט

(shutterstock.com)

ARM, Red Hat ו-Applied Micro Circuit הודיעו על שיתוף פעולה שמטרתו לפתח פלטפורמת תכנון שרתים חדשנית ב-64 ביט, שתאפשר להקטין באופן דרמטי את עלות התפעול הכוללת (TCO) של ענני המחשוב, מרכזי הנתונים והארגונים.

ה-AppliedMicro X-Gene™ Server on a Chip™ תואם באופן מלא לארכיטקטורת ARMv8, ונבנה במיוחד על מנת להתאים לפריסת שרתים ארגוניים ושירותי מיחשוב ענן, תוך שימוש בהספק אנרגיה נמוך, רמת ביצועים גבוהה ואינטגרציה, מתוך מטרה לשנות את האופן שבו מתכננים שרתים עבור יישומי עננים, מרכזי נתונים וארגונים.

 Red Hat, הספקית המובילה בעולם של פתרונות מקור פתוח, מעורבת באופן פעיל בגיבוש תמיכה במסגרת קהילת Fedora עבור ארכיטקטורת ה-ARMv8 החדשה ב-64 ביט, המוכרת גם בשם AArch64. "אנחנו שמחים לתמוך בחדשנות של AppliedMicro המפתחת SoCs שרת המונעות על-ידי ארכיטקטורת ARM ב-64 ביט", אומר טום קרונק, סמנכ"ל חטיבת מעבדים ב-ARM. "המודל העסקי של ARM מתמקד בשותפות, ושיתוף הפעולה הנוכחי הוא דוגמה נוספת לאופן שבו ARM מבטיחה מיזוג של מערכת כוללת אטרקטיבית לתוכנה. המערכת הזו תאפשר לתעשייה לנצל באופן מלא את האינגטרציה והחדשנות של המוצרים הצפויים להיות מושקים לשוק השרתים".