רד תורמת לחינוך הטכנולוגי

החברה הקימה מרכז מחשבים עבור חניכי כפר הנוער גלים. זיסאפל הבטיח: מלגה למי שממשיך ללימודי טכנולוגיה גבוהים

רד תורמת לחינוך הטכנולוגי

זהר זיסאפל מסיר את הלוט בטקס החנוכה של מרכז המחשבים החדש בכפר גלים (צילום: בוב אליעז)

במסגרת פעילותה למען הקהילה, הקימה חברת רד תקשורת מרכז מחשבים חדש הכולל עשרות מחשבים וציוד נלווה עבור תלמידי כפר הנוער 'גלים'. הפרוייקט כלל, מלבד תרומת המחשבים, גם את שיפוץ חדר המחשבים וריהוטו, התקנת רשת התקשורת והחשמל, התקנת מיזוג אוויר וציוד המרכז במדפסות, מקרן ותוכנות שונות. בנוסף, כלל הפרוייקט הכנסת מחשבים לחדרי הכיתות הגבוהות יותר, כולל פינות ישיבה ושדרוג המטבחון בכל חדר. היקף התמיכה כ- 180,000 שקל.

 'גלים' הוא כפר נוער חינוכי שממוקם בסמוך לטירת הכרמל. במקום לומדים 500 תלמידים מישובי הסביבה, מתוכם 200 תלמידי פנימייה, שחלקם מסיימים עם תעודת בגרות מלאה, וחלקם ממשיכים ללימודי הנדסאי במסלול העתודה של צה"ל. 100% מילדי הפנימייה מתגייסים לצה"ל, או מתנדבים לשירות לאומי.

בטקס החנוכה לקחו חלק בכירי רד, בינהם גם זהר זיסאפל ממייסדי ובעלי רד-בינת שציין כי לכל מערכות המחשוב שהותקנו בכפר יש אחריות לכל החיים. "הצוות של רד אחראי על כל תקלה שלא תתרחש, אבל, אתם יכולים להיות רגועים: יש למחשבים שלכם ביטוח ללא הגבלת זמן. אם אחד מהם ייצא משימוש, אנו נביא חדש", אמר זיסאפל.  

זיסאפל אף הבטיח לתלמידים, כי כל בוגר הכפר שימשיך ללימודי הנדסת חשמל או מדעי מחשב לאחר השירות צבאי, יוכל ליהנות ממלגת לימודי המשך על חשבון רד. במסגרת פעילותה של רד בקהילה ותמיכתה בחינוך לטכנולוגיה ולמדעים, יוזמת רד במהלך השנה כ- 12 פרויקטים בעלי אופי דומה, במסגרתם מושקעים כמיליון שקלים לטובת שיפור תנאיהם של תלמידים ובני נוער בפנימיות ובבתי ילדים ברחבי הארץ.