קיידנס סייעה בהאצת פיתוח השבב החדש של CSR

פורמט ה-CPF של קיידנס, המבוסס על מתודולוגיית ניהול הכוח בשבבים, איפשר ל-CSR ללכוד את השינויים בפעילות החשמלית בכל שלבי הזרימה.
(shutterstock.com)

קיידנס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, הכריזה כי חברת CSR, ספקית עולמית של פתרונות סיליקון ותוכנה מודעי מיקום ועתירי מדיה בסביבת ענן, השיקה שבב חדש במכלול מעורב (דיגיטלי ואנלוגי) ובמתח נמוך. בתהליך התכנון והייצור השתמשה CSR בפלטפורמת תכנון המעגלים המשולבים ,הסימולטור Incisive® Enterprise ומערכת הבדיקות במתח נמוך Conformal® Low Power של קיידנס.

טכנולוגיית הזרימה הדיגיטלית של קיידנס איפשרה ל-CSR להוציא לשוק במהירות וביעילות שבב 40 ננומטר המשלב בין פונקציות Wi-Fi ו-Bluetooth. השבב החדש מכיל טכנולוגיות רדיו מרובות, מספר בלוקים אנלוגיים, מיליוני שערים ומספר רב של איים וולטאז'יים ומתחמי הספק הניתנים לכיבוי. פורמט ה-CPF של קיידנס, המבוסס על מתודולוגיית ניהול הכוח בשבבים, איפשר ל-CSR ללכוד את השינויים בפעילות החשמלית בכל שלבי הזרימה.

פלטפורמת ה-EDI סייעה לצמצם את ההצטלבויות בין המתחמים והפכה ביצוע תוכנית המשלבת בין מספר ספקי כוח למשימה קלה ופשוטה יותר. התוצאה שהתקבלה איפשרה חיסכון משמעותי בצריכת האנרגיה במקביל לייעול אוטומטי של הביצועים והשימוש בשטח השבב. במהלך תהליך האימות, ביצעה חברת CSR סימולציה בעזרת ה- Incisive® של קיידנס ובדיקת תקינות באמצעות ה- Conformal® Low Power ,במטרה להשוות בין יישום ארכיטקטורת הכוח שלה לבין כללי פורמט ה-CFP. בנוסף לכך, מערכת ה-ECO של קיידנס לבדיקת תזמון ואיכות הסיגנל החשמלי סייעה להאיץ באורח ניכר את תהליכי האימות הסופיים של המוצר. השיפורים בתפוקה קיצרו את זמן הייצור של השבב במספר שבועות.

"רמות הביקושים לתוכניות שבב למוצרים אלקטרוניים, המבוססות על מכלולים מורכבים ומתח נמוך, נוסקות לשמיים. צוות הפיתוח של CSR בחר בקיידנס בשל הפתרונות המקיפים והמוכחים למתח נמוך, העומדים במרבית האתגרים בתהליך הדיזיין", ציין צ'י פינג הסו, סגן נשיא סגן נשיא בכיר בחטיבת הסיליקון בקיידנס.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית