אילן לוין התמנה למנכ"ל לשכת מנתחי מערכות מידע בישראל

אילן לוין מנכל לשכת מנתחי מערכות (צילום: יח"צ)

אילן לוין (56, נשוי + 2) התמנה לתפקיד מנכ"ל לשכת מנתחי מערכות מידע, האגוד של בכירי מקצועני טכנולוגיית המחשוב והמידע בישראל.

לוין, חבר בלשכת מנתחי המערכות מזה כשלושים שנה, החליף בתפקיד את דורית כהן, שכיהנה כמנכ"ל הלשכה ב- 12 השנים האחרונות, וחזרה לעסקיה הפרטיים בתחום ההדרכה. אילן לוין הנו בעל תואר ראשון בכלכלה, במדע המדינה ובמדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב, ובעל תואר שני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות במחשבים ומערכות מידע, גם כן מאוניברסיטת תל אביב. לוין שירת שנים רבות ביחידות המחשוב של צה"ל, כאיש תוכנה, כמנתח מערכות, כמנהל פרויקטים מרכזיים, כמפקד וכקצין בכיר.

לאחר פרישתו מצה"ל פנה לעסקים פרטיים, בעיקר בתחום של תכנון אסטרטגי, אסטרטגיה עסקית ותכנון ופיתוח מערכות מחשוב ומידע בארגונים עסקיים וציבוריים. במהלך אותה תקופה עסק גם בפעילות קהילתית וציבורית ענפה, התנדבותית וחינוכית, בעיקר בתנועת הצופים ובעיר רעננה. לוין אומר כי הוא רואה בתפקידו החדש כמנכ"ל לשכת מנתחי המערכות, הזדמנות לחבור ולסייע לחבריו ועמיתיו משכבר, במימוש ייעודה של הלשכה: לארגן, להוביל ולייצג את מקצועני ובכירי תעשיית הטכנולוגיה העילית בישראל, להעצמת ארגוניה ועובדיה, ולמימוש הפוטנציאל שלה להוות מנוע צמיחה מרכזי למשק, לכלכלה ולמרכיבי העוצמה הלאומית של המדינה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית