מערכת שו"ב חדשה של נס

המערכת שמיועדת לשימוש כוחות ביטחון פנים במהלך מלחמה ואירועי טרור תוצג בכנס השני לביטחון המולדת
המערכת החדשה של נס

חברת נס פיתחה מערכת שו"ב חדשה לשימוש כוחות בטחון פנים הפועלים בעורף, שתוצג בכנס השני לבטחון המולדת שיערך בשבוע הבא בגני התערוכה על ידי מכון היצוא.

מערכת ממלכ"ה (מחשב משימה לכוחות הצלה) מיועדת לנהל את המשימות המוטלות על הכוחות הטקטיים בעורף, כולל צוותי גילוי וזיהוי חומרי לחימה כימיים (חל"כ), צוותי חילוץ והצלה, כוחות אבטחה ורפואה. המערכת מסייעת בציוות הכוחות למשימות, הפצת דו"חות מהשטח ויצירת תמונת מצב על ביצועי הכוחות בזמן אמת ומיועדת להפעלה בזמן מלחמה, אירועי טרור ואסונות מסוגים שונים.

בין היתר המערכת שכוללת מחשבים ניידים מוקשחים, מצוידת במערכת הפעלה מיוחדת ובצג מגע המאפשרים עבודה עם כפפות וביגוד מגן. היא מצוידת במפות דיגיטליות ובמתקני GPS, ומאפשרת התמצאות מירבית ומעקב בזמן אמת אחר הכוחות בשטח, תוך התרעה לכוחות על כניסה לאיזורים בעלי סיכון.

"העורף נמצא תחת איום מתמיד ולא רק בזמן חירום – איומי טרור, אסונות טבע וכוחות אויב בעת מלחמה" אמר מיכאל זינדרמן, נשיא קבוצת הטכנולוגיות והמערכות של נס טכנולוגיות (Ness TSG). "בעיקר בזמן חירום, כאשר כל שניה היא קריטית, מאפשרת ממלכ"ה למשתמשים לקבל את ההחלטות הטובות ביותר, תוך ניהול מיטבי של המצב ע"י כוחות בטחון הפנים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית