אלוט מובילה את שוק שחקניות ה- DPI המתמחות

נתח השוק של אלוט צפוי לגדול מ- 37% בשנת 2011 לנתח שוק של 43% השנה
(shutterstock.com)

אלוט תקשורת בע"מ, ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות אופטימיזציה ופתרונות מניבי הכנסות עבור מפעילי תקשורת קווית וסלולרית, הוכרזה בדוח של Strategy Analytics שפורסם ב- 19 באוקטובר 2012, כמובילת שוק הספקיות המתמחות של פתרונות Deep Packet Inspection. הדו"ח, הצופה כי עד סוף 2012 יגדל נתח השוק של אלוט מ- 37% בשנת 2011 לנתח שוק של 43%, מתבסס על צמיחתה של החברה ברבעונים הקודמים.

"ההכרזה על אלוט כמובילה בנתח השוק ובחדשנות טכנולוגית היא הכרה נוספת בביצועים העסקיים ובחוזים הגדולים שבהם זכתה החברה באחרונה", אומר אנדריי אלפנט, סמנכ"ל שיווק וניהול מוצרים באלוט. "השילוב של הטכנולוגיה שלנו, המובילה את התחום, עם בינת הרשת העסקית, מספק פתרונות חדשניים ללקוחותינו המאפשרים להם להתמקד בחוויית המשתמש ולא בניהול התעבורה. הרחבת פתרון ה-DPI של אלוט לתחומי הווידאו ואכיפת מדיניות השירות מספקות ללקוחותינו הכנסות נוספות ויכולת התאמה אישית של שירותים למנויים, וכך יוצרות עבורם מודל עסקי איתן".

על פי הדו"ח יצמח שוק ה- DPI העולמי עד סוף 2016 ל- 2 מיליארד דולר, זאת הודות לטכנולוגיות המשופרות, שביכולת הספקיות להציע למפעילי תקשורת, לנצילות רשת התקשורת ולשיפור חוויית המשתמש של המנויים. "DPI הופך לנשק אסטרטגי עבור ספקיות סלולר לשליטה על תקשורת הנתונים הסלולרית ולהפקת רווחים מתעבורת הנתונים", אומרת סוזן וולש דה גרימלדו, מנהלת תחוםMobile Broadband Opportunities ב- Strategy Analytics. "ברבעונים האחרונים מובילה אלוט את שוק ספקיות ה- DPI המתמחות, בשל הגידול העקבי בתוצאותיה העסקיות והיותה בחזית מגמות השוק וצורכי הלקוחות באמצעות רכישות, שותפויות והובלה בחדשנות טכנולוגית".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית