סמינר בנושא Signal Chain ו- Connectivity של טקסס אינסטרומנטס וטלסיס

טקסס אינסטרומנטס בשיתוף עם חברת טלסיס ערכה השבוע סמינר דו-מסלולי בנושא High Speed Signal Chain and Connectivity במלון דניאל בהרצליה.
פיליפ שטרקר, מנהל פיתוח עסקי Signal Chain באזור EMEA (צילום: TI)

טקסס אינסטרומנטס בשיתוף עם חברת טלסיס ערכה השבוע סמינר דו-מסלולי בנושא High Speed Signal Chain and Connectivity במלון דניאל בהרצליה. סמינר זה הוא הסמינר השני שעורכת החברה בשנת 2012 בנושא Signal Chain והשתתפו בו למעלה מ- 200 מובילים טכנולוגיים, CTOs, סמנכ"לי ומנהלי פיתוח, שבאו להתעדכן בהרצאותיהם של מנהלים בכירים מטקסס אינסטרומנטס העולמית.

בין המרצים היו Philipp Strecker, מנהל פיתוח עסקי Signal Chain באזור EMEA, אשר נתן סקירה על המוצרים המתקדמים, המצטיינים בביצועים גבוהים, צריכת זרם נמוכה ואריזות קטנות. בנוסף הרצו בסמינר Dr. Scott Kulchycki, מנהל פיתוח עיסקי של חטיבת ה-High Speed Signal Chain , Sanjay Gajendra, מנהל עסקי של חטיבת ה-Interface and Video link, ו-Dean Banerjee, מומחה ומוביל תחום PLL ו-RF synthesizers, אשר הציגו פתרונות חדשים לתכנון אותות בתדרים גבוהים כגון A/D’s, CLK Distributors, FDA’s, Repeaters ועוד.

במסגרת הסמינר הוצגו על ידי מר אריאל פיידרוב, מהנדס אפליקציות בטקסס אינסטרומנטס ישראל, דגמים מהירים אשר תומכים בתקן Jesd204B. התקן מאפשר להקטין את כמות הקווים היוצאים מהדוגם מ 14-16 קווים לקו מקבילי יחיד אשר עובד בקצב של עד 12Gbps. המשתתפים התרשמו מהקטנת שטח הכרטיס והפשטות שבה מאפשר התקן לפתור את בעיות העריכה ו-Signal Integrity.

במסלול תכנון התקשורת לטווח קצר הציגה טקסס אינסטרומנטס את מודולי ה-WiFi מבוססי CC3000 אשר יושקו בקרוב. בנוסף, הוצגו פתרונות ל-Bluetooth Low Energy ולפתרונות הנותנים מענה לתדרים מתחת ל 1 GHz ועוד.

כמו כן, טקסס אינסטרומנטס חשפה מידע על פתרונות עתידיים שיוצגו במהלך השנה הבאה ויביאו הקלה משמעותית בתכנון ועריכה לתדר גבוה. "החברה מראה את המחויבות העצומה שלה לשוק הישראלי בכך שהביאה שלושה מומחים מארה"ב על מנת להציג את הפתרונות החדשים שיוצאים לשוק ונמצאים בחזית הטכנולוגיה העולמית. טקסס אינסטרומנטס משקיעה מאמצים רבים בפיתוח ומוציאה כל שנה מאות רבות של רכיבים חדשים", מר צביקה רוזנפלד, מנהל ההפצה של חברת טקסס אינסטרומנטס בישראל. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית