יוצאים לדרך: חלונות 8

מיקרוסופט הודיעה היום על זמינות ‏Windows 8‎‏ ללקוחותיה בישראל וברחבי העולם.‏
(microsoft.com)

מיקרוסופט הודיעה היום על זמינות Windows 8 ללקוחותיה בישראל וברחבי העולם. החל מיום שישי ה-26/10/2012 יוכלו משתמשים פרטיים ועסקים ברחבי העולם לחוות את כל מה שיש ל-Windows 8 להציע: ממשק משתמש חדש ויפה (UI), מגוון רחב של אפליקציות עם הפתיחה הגדולה של Windows Store שזמינות ביותר מ-1,000 מחשבי PC וטבלטים שהוסמכו ל- Windows 8.

Windows 8 תהיה זמינה להורדה לשדרוג מחשבי PC קיימים ביותר מ-140 מדינות ו-37 שפות, כולל עברית באתר Windows וכן בחנויות וברשתות בעולם כולל בישראל. בארץ, יהיו זמינים כ-30 דגמים של מחשבי PC וטאבלטים בחנויות וברשתות השיווק השונות כגון: באג, אופיס דיפו, קרביץ ועוד."עם ההשקה של Windows 8, מיקרוסופט חושפת בפני העולם Windows שעוצבה מחדש". אמר, דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל. "בין אם תרצה להשתמש ב-PC או בטאבלט, בין אם תרצה ליצור או לצרוך תוכן, לעבוד או לשחק- Windows 8 מספקת עבורך חוויה אישית ומותאמת לסגנון היחודי ולצרכים שלך". 

Windows 8 תהיה זמינה בחנויות וברשתות השיווק השונות בשתי גרסאות של מערכת ההפעלה: Windows 8 ו-Windows 8 Pro. בנוסף, ללקוחות העסקיים מוצעת גרסת Windows 8 Enterprise הכוללת תכונות חדשות מיוחדות שתומכות בעבודה ניידת וביניהן: Windows To Go, DirectAccess, BranchCache וכן אבטחה מוגברת מקצה לקצה הכוללת תכונות (features) כמו: BitLocker
ו-
AppLocker. בנוסף, מיקרוסופט משיקה היום את Windows RT, מוצר חדש שמצטרף למשפחת מוצרי Windows שתוכנן במיוחד למחשבי טאבלט מבוססי מעבדי ARM. מערכת זו תהיה זמינה במכשירים חדשים עליהם היא תגיע מותקנת מראש.

Windows 8 מציגה את מסך התחל החדש, המהיר והדינאמי שמאפשר למשתמשים גישה מהירה ונוחה לאפליקציות ולתכנים החשובים להם ביותר. היא כוללת את הדפדפן החדש, Internet Explorer 10 המותאם באופן מושלם לגלישה באמצעות מגע ועם יכולות ענן מובנות באמצעות SkyDrive.

בנוסף למגוון המכשירים החדשים המוצעים כיום, לקוחות  פרטיים יכולים לשדרג את מחשבי ה-PC הנוכחיים שלהם. עד סוף ינואר 2013 לקוחות פרטיים בעלי מחשבים שמריצים Windows XP, Windows Vista או Windows 7 יכולים להוריד את Windows 8 Pro במחיר מוערך של 39.99 $ (*) לקוחות פרטיים שרכשו או ירכשו מחשב עם Windows 7 מתאריך 2 ביוני 2012 ועד 31 בינואר 2013 ביותר מ-140 מדינות יהיו זכאים להורדת Windows 8 Pro במחיר מוערך של 14.99$ (**)באמצעות ההצעה לשדרוג Windows.

פרטים נוספים זמינים באתר www.windowsupgradeoffer.com.    

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית