הדור הבא של המחשוב הנייד

מוטורולה סולושנס ‏מציגה את המחשב הארגוני הלביש ‏HC1‎‏, אשר תוכנן למשימות מורכבות ‏להגברת היעילות ובטיחות העובדים בשטח ובסביבה מאתגרת
המחשב הארגוני הלביש ‏HC1‎

מוטורולה סולושנס, ספקית מובילה של פתרונות ושירותי תקשורת למשימות קריטיים עבור ארגונים ולקוחות ממשלתיים, חושפת היום את המחשב הלביש HC1, הראשון בסוג חדש של מחשבים ניידים של מוטורולה המופעלים ללא מגע יד. המחשב החדש עושה שימוש ביכולות מתקדמות כגון הפעלה קולית, מחוות ראש והזרמת וידאו לניווט יעיל נוח ביישומים לקריאת מסמכים ושרטוטים. HC1 מאפשר שימוש בסביבה מאתגרת ובמקומות דחוקים ומסוכנים בהם נחוצה גישה לנתונים גרפיים מורכבים או טקסט. במקומות כאלו שימוש במחשב נייד או מכשיר כף יד אינו מעשי כיוון שאלו עשויים להפריע לשדה ראייה.

מחשב ה-HC1 מיועד לעבודת שטח של ארגוני ביטחון, נותני שירותים, חברות תעופה ותעשיית החלל. הוא יכול לשמש גם לארגונים המבצעים תחזוקה, תיקונים, שיפוצים וכן ליישומי הדרכה וסימולציה לשיפור תהליכי עבודה והגברת הבטיחות.

בעזרת ה-HC1, טכנאי שטח יוכלו לקבל סיוע מומחה אונליין באתר בו הם עובדים. כוחות ביטחון והצלה יוכלו לדמות תרחישי אסון וגם לבצע אימון חי עם משוב בזמן אמת על גבי המחשב. מנהלי בנייה, מהנדסים ואדריכלים יכולים באמצעותו לגשת לשרטוטים, תכניות בנייה, מפות ותמונות ולעדכן את הנתונים על פי המצב בשטח.

המחשב הלביש HC1 מצויד במיקרו-צג אופטי מתקדם מתוצרת Kopin, המעניק למשתמש תחושה של צג בגודל 15 אינטש. טכנאי שטח יוכל לחבר אליו אביזר מצלמה אינטגראלי שיכול לשדר תמונות ווידאו וכך לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם מומחה מרוחק.

בנוסף לגישה לנתונים שעל גבי המחשב, ה-HC1 מאפשר צימוד לטלפונים חכמים ולמסופונים של מוטורולה ועל ידי כך לדחוף ולמשוך נתונים בין המחשב ורשתות מרוחקות. באמצעות צימוד HC1 לטלפון סלולרי ניתן לבצע שיחות קוליות ולהשתמש בנתוני GPS.

ארגונים ועסקים יוכלו לרכוש את ה-HC1 גם במסגרת תכנית האחריות המקיפה של מוטורולה סולושנס המכסה תקלות הנובעות מבלאי טבעי וכן נזק הנגרם מתאונות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית