הדור החדש של הרשתות הוירטואליות

חברת F5 מציגה פתרון המרחיב את יכולות המכונות הוירטואליות בארגון
(shutterstock.com)

חברת F5, מובילה גלובלית בתחום ה- Application Delivery Networking, הציגה פתרון התומך ביכולות ה- VXLAN, רשת התוכנה של VMware, המאפשר לארגונים לתמוך ברשתות מוגדרות-תוכנה (SDN – Software Defines Networking). זהו הדור החדש של רשתות וירטואליות (VLAN) אשר צובר תאוצה בקרב ארגונים. בנוסף, הכריזהF5 על כוונתה להוסיף יכולות VXLAN וירטואלי לפלטפורמת מוצרי ה- BIG-IP שלה ובכך לספק יכולות סגירה ופתיחה של packets בתצורת VXLAN. פיתוח זה יסייע לארגונים לעבוד טוב יותר עם תצורות וירטואליות ולתפעל את המכונות הוירטואליות באופן פשוט יותר.

שיתוף הפעולה בין F5 ל- VMware, הכולל את ההשתתפות של F5 בתוכנית הרשת והאבטחה של VMware (VMware Ready for Networking and Security Program) מסייע ללקוחות המשותפים של שתי החברות ליהנות מערך מוסף כאשר הם מטמיעים את מוצרי החברות זו לצד זו. ארגונים יכולים לבחור בין פתרונות חומרה בדמות BIG-IP או גרסאות וירטואליות של הפלטפורמה על מנת למנף את חבילת הפתרונות המלאה של F5, הכוללת שירותי אבטחת מידע, האצת יישומים ואופטימיזציה של הרשת, בתוספת היעילות של רשת מבוססת VXLAN.

"פתרונות F5 יושבים בנקודות שליטה אסטרטגיות של הרשת ומציבים אותנו במקום נוח לשיתוף פעולה עם VMware כדי לשפר עוד יותר את תשתיות הענן והוירטואליזציה של לקוחותינו", אמר ג'ים ריצ'ינגס (Jim Ritchings), סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי ב- F5. "פלטפורמת ה- BIG-IP משמשת כבסיס האידיאלי לארגונים לקבלת מלוא השירותים של F5 בפריסות רשתות ה- SDN שלהם. חברת F5 תמשיך להשקיע בגרסאות הוירטואליות של פלטפורמת ה- BIG-IP בחודשים הקרובים ותעלה את רמות הביצועים בעד 200 אחוזים".

השימוש בפתרונות F5 ברשתות מבוססות VXLAN יסייע לפישוט תהליכי הרחבת הרשתות הוירטואליות, ליישום שירותים בין רשתות הטרוגניות לביצועים משופרים ולשיפור ניידות יישומים והמשכיות עסקית.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית