מערכת תקשורת ארגונית מבוססת תוכנה

תדיראן טלקום, ספקית פתרונות תקשורת מתקדמים לארגונים, מקבוצת אפקון תעשיות של שלמה שמלצר, משיקה את Aeonix, מערכת תקשורת ארגונית מבוססת תוכנה - Unified Communications and Collaboration
(shutterstock.com)

תדיראן טלקום, ספקית פתרונות תקשורת מתקדמים לארגונים, מקבוצת אפקון תעשיות של שלמה שמלצר, משיקה את Aeonix, מערכת תקשורת ארגונית מבוססת תוכנה - Unified Communications and Collaboration , הנמצאת בחזית הטכנולוגיה העולמית. המערכת, הינה End-To-End software solution ומאפשרת לשלב יישומים עסקיים רבים על תשתית תקשורת אחת. היא פותחה באופן המאפשר התאמה אופטימלית לצרכים המשתנים של הלקוח.

בחברה רואים במערכת Aeonix מנוף משמעותי לפריצת דרך במערך השיווק הבינלאומי. בימים אלה החברה מרחיבה את מערך המפיצים שלה בעולם במטרה להגדיל את חדירתה לשווקים חדשים ולקהלי יעד חדשים.  

מערכת Aeonix פותחה בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כיום וכוללת פתרונות תקשורת אחודה (שמע, וידאו, שיתוף), יכולות ייחודיות של התאוששות מתקלות ומנשק ניהול אינטואיטיבי. המערכת מתאימה להפעלה הן על גבי ענן מיחשוב פרטי והן על רשת האירגון המקומית.    

"מערכת Aeonix תוכננה מראש כך שתתמודד היטב עם האתגרים הנוכחיים והמתפתחים בתחום התקשורת הארגונית," אומר אלדד ברק, נשיא ומנכ"ל תדיראן טלקום. "התאימות למערכות תקשורת קיימות והיכולת להרחיב ולהגדיר את המערכת לפי הצורך, מבטיחות ש-Aeonix תשמור על השקעתם הנוכחית של הלקוחות ותייעל את תהליך ההתרחבות הטבעי של רשת התקשורת הארגונית. מגוון היישומים המוצעים כעת, ממנפים את Aeonix למוצר בעל ערך גבוה מאוד ללקוח".

"תדיראן טלקום היא החברה הישראלית הראשונה, שמפתחת פתרון תקשורת אחודה מהדור החדש. מערכת Aeonix החדשה מאפשרת ללקוחות קיימים חיבור מערכות קורל (Coral) לתשתית החדשה ובכך להפחית משמעותית את ההשקעה במערכת תקשורת מתקדמת וחדשנית תוך שמירה על ציוד הקצה הקיים של האירגון. הארכיטקטורה החכמה של המערכת, המבוססת על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, מציעה מערכת גמישה וקלה להטמעה עם יישומים המשפרים את חווית המשתמש", אומר אבי שלומי, מנכ"ל תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל.

"מערכת Aeonix מגדילה את מגוון ומרחב הפתרונות שמציעה תדיראן לשוק הישראלי, ומחזקת את תדיראן כאינטגרטור התקשורת המוביל בישראל בפתרונות תקשורת מאוחדים לארגונים עסקיים - "Unified Communications and Collaboration.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית