פתרון Big-Data לאיתור הונאות

Software AG עושה צעד מהותי בהגשמת אסטרטגיית ה-Big-Data שלה וזאת באמצעות השקת מוצר webMethods Business Event לניתוח אירועים מורכבים CEP (Complex Event Processing), בשילוב עם webMethods Nirvana Messaging וטכנולוגיית Terracotta in-memory.
(shutterstock.com)

ארגונים נאלצים להתמודד כיום עם צמיחה אדירה בכמויות המידע. גידול זה יוצר אתגרים הן באחסון המידע והן בניתוחו - על מנת לספק את האינפורמציה הנכונה, לאנשים הנכונים בזמן הנכון וזאת לטובת קבלת החלטות מיטבית. טכנולוגיית Complex Event Processing - CEP של Software AG ממקסמת את הערך של מגוון רחב יותר של סוגי מידע המגיע ממספר רב של ממשקים עם הלקוח - בצירוף מידע לא מובנה (Unstructured Data) מדואר אלקטרוני, רשתות חברתיות וטלפונים סלולריים אשר מצטברים לכ-80% מהמידע הקיים כיום בעסקים.

פתרון ה- CEP מנתח זרמי מידע בהקשר היסטורי ומעביר מידע עסקי הנגזר מהם בזמן אמת כהמלצה לפעולה או כדגשים המאפשרים קבלת החלטות טובה יותר. "מיקסום כושר התחרותיות באמצעות שיפור תפעולי מהותי הינן פעולות קריטיות בתקופה מאתגרת זו של משבר כלכלי עולמי", אומר איתן לב טוב, סמנכ"ל BPE – Business Process Excellence ב-Software AG ישראל. "זיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, נטרול הונאות, צמצום סיכונים והעלויות שלהם, תלויים כולם בניתוח כמויות הולכות וגדלות של מידע וזיהוי מה חשוב או מה שונה וחריג בהן. טכנולוגיית CEP, ניהול מידע In-Memory ו-Messaging מהיר מספקים יחד את התובנות הללו לתפעול עסקי נכון בזמן אמת".

על פי ועדת באזל לפיקוח על בנקים, יצטרכו הבנקים להקצות מאות מיליארדי יורו על מנת לעמוד בדרישות ההון החדשות. דו"ח שפורסם לאחרונה על ידי KPMG הדגיש כי ללחצי הרגולציה על בנקים ברחבי העולם תהיה השפעה על רווחיות ונזילות, וזאת אם המודלים העסקיים לא ישתנו. שינויים אלו חייבים לספק שקיפות בזמן אמת לכל העסקאות, אשר יאפשרו חשיפה מאוחדת של העסק, שתבוא לידי הביטוי באופן מיידי בדרישות הון חדשות.

בנוסף, המודלים העסקיים החדשים חייבים לאפשר זיהוי של התנהגות עסקית לא נאותה וטיפול בה במידה ותקרה. פתרון ה-CEP של Software AG לניתוח אירועים מורכבים, webMethods Business Event, מאפשר להשיג זאת באמצעות אסטרטגיה מוגדרת היטב של תבניות מבוססות אירועים, אשר מחפשות באופן פרואקטיבי תבניות מידע ממקורות מסורתיים ולא מסורתיים, ובודקות את ההשפעה על הפעילות העסקית והאסטרטגית ומתאימים אותה לארגון.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית