שיתוף המידע החברתי להאצת תהליכים עסקיים

Software AG השיקה גרסה מתקדמת של פלטפורמת ARIS, המשלבת בין טכנולוגיות ענן, סלולר, רשתות חברתיות וכלים לניתוח תהליכים עסקיים

שיתוף המידע החברתי להאצת תהליכים עסקיים

Karl-Heinz Streibich - CEO Software AG

Software AG השיקה גרסה מתקדמת של פלטפורמת ARIS, המשלבת בין טכנולוגיות ענן, סלולר, רשתות חברתיות וכלים לניתוח תהליכים עסקיים.

פלטפורמת ARIS 9.0, אשר הושקה בכנס הלקוחות העולמי ProcessWorld 2012 המתקיים בימים אלה באורלנדו שבארה"ב, מאיצה את שיפור התהליכים העסקיים באמצעות מגוון רחב של יכולות וניסיון הקיימים בארגון לטובת תכנון התהליך העסקי וניטורו. בנוסף, יכולות ניתוח מתקדמות וכלי סימולציה מאפשרים הצגת מידע עסקי נבחר ומדדי ביצועים במכשירים ניידים. הגרסה החדשה תומכת בסביבות עבודה של ענן ציבורי, פרטי והיברידי לטובת גישה לקהילות משתמשים רחבות יותר בארגון.

רשתות חברתיות

פלטפורמת ARIS 9.0 כוללת את המוצר החדש ARIS Connect, אשר מאפשר לארגונים ליהנות מהפוטנציאל הרב הטמון בשיתוף מידע ברשת החברתית, לטובת שיפור העסקים ומערכי ה-IT וזאת באמצעות גישה למערכות דרך סמרטפונים וטאבלטים. ARIS Connect תומך בשיתוף מידע, על ידי כל משתמש, מכל מקום ובכל עת. הדבר מאפשר לשתף ידע בין מגוון רחב של משתמשים שלכל אחד יכולות ומיומנויות ייחודיות. בשילוב הרשתות החברתיות יכול כל משתמש לתרום את המירב לשיפור התהליך.

ARIS 9.0, יחד עם הגרסה המתקדמת של פלטפורמת ניהול התהליכים העסקיים webMethods 9.0, שהושקה גם היא בימים אלו, תסייענה לארגונים לנווט טוב יותר בעולם העסקים הדינאמי, באמצעות תובנות עסקיות וביצועים משופרים. "מיליוני משתמשים מסתמכים כיום על ARIS לצורך תכנון, מידול, הפקה, ניתוח וטיוב תהליכים עסקיים. כעת, מציעה פלטפורמת ARIS 9.0 יכולות חדשניות וגבוהות עוד יותר כדי לשמור על הגמישות הארגונית. בפעם הראשונה, יכולים לקוחות ARIS לשתף פעולה באמצעות שימוש בענן, מכשירים סלולריים ומדיה חברתית על מנת להאיץ תהליכים עסקיים ולהזניק את העסקים קדימה. באמצעות ARIS 9.0 תורמת Software AG תרומה מהותית לבסיס הידע של הארגונים", אמר קרל היינץ שטרייביך, מנכ"ל Software AG.

You might be interested also