נייס מרחיבה את יכולתם של אירגונים ליהנות מיתרונות Big Data

החברה משלבת את פתרונותיה לניהול אינטראקציות מערוצי תקשורת רבים עם מוצרי IBM לניתוח Big Data כדי לסייע לאירגונים לשפר את חוויית הלקוח והיעילות התפעולית
(shutterstock.com)

נייס הודיעה היום כי פתרון ה Big Data המשולב שלה יאפשר לאירגונים לשפר את חוויית הלקוח על ידי חיזוק יישומי שירות הלקוחות מבוססי האנליזה. פתרון זה מסייע לחברות להשתמש בזמן אמת, ב-Big Data הנאסף במהלך אינטראקציות עם לקוחות המתנהלות במספר רב של ערוצי תקשורת כגון קול, דוא"ל, צ'אט ורשת האינטרנט, על מנת למקסם את הערך העיסקי של כל אינטראקציה. נפח הנתונים הולך וגדל בקצב מהיר בשל השינוי חסר התקדים בעולם המיחשוב המונע על ידי טכנולוגיות הענן, המדיה החברתית והסלולר. הפתרון המשולב נותן לכך מענה ומספק לאירגונים מבט מקיף על חוויית הלקוח כולה וכן את היכולת להשפיע על האינטראקציה עם הלקוח בזמן אמיתי.

הפתרון של נייס משלב בתוכו את מוצרי ניתוח ה-Big Data של IBM, כולל InfoSphere BigInsights, התומכת באיסוף, עיבוד ואינטגרציה של נתונים בנפחים גדולים. InfoSphere BigInsights עושה שימוש בטכנולוגיית Hadoop המאחסנת את הנתונים על מערכת קבצים מבוזרת (HDFS), תוך שימוש בשרתים מסחריים המספקים איחסון לינארי ומודולרי בעלות נמוכה. מינוף הגירסה האחרונה של תוכנת ניתוח Big Data של IBM מאפשרת ללקוחות נייס לבצע ניתוחים מורכבים ומגוונים על מערכי נתונים גדולים יותר מבעבר תוך שליטה בהוצאות ה-IT. בנוסף לנתונים, טכנולוגיית Hadoopמאפשרת לאירגונים לזהות ולשלוף מידע רלוונטי ממערכי מידע גדולים ומספקת יכולת עיבוד מתאימה לניתוח Big Dataולהתמודדות עם נפחי הנתונים המאתגרים ביותר.

"חברות מכל התחומים מחפשות דרכים חדשות להתמודדות עם Big Data", אמר רוברט תומס, סגן נשיא לשותפויותbig data ב-IBM. "השילוב של נייס עם התוכנה של IBM מקנה ללקוחות מבט מקיף על המידע והאינטראקציה של הלקוח, החיוני להשגת יעדים עיסקיים חשובים כמו הגברת חוויית הלקוח ושיפור היעילות התפעולית".

"Big Data נתפס בדרך כלל כאתגר במקום כהזדמנות", אמר יוחאי רוזנבלט, נשיא קבוצת מוצרי ה- Enterprise בנייס. "ברצוננו לאפשר לאירגונים להשתמש בטכנולוגיה להתמודד עם כמויות הנתונים העצומות שהם אוספים וזאת על מנת להבין טוב יותר את הלקוחות, את הפעילות שלהם, לזהות מגמות בשווקים ובסופו של דבר להפוך את עושר המידע לנכס חשוב".

היצע הפתרונות של נייס לניהול אינטראקציות של לקוחות מאפשר לאירגונים להשפיע על מחזור החיים המלא של כל אינטראקציה עם לקוח על ידי היערכות מראש לכל אינטראקציה, השפעה על האינטראקציה בזמן אמיתי והפצת השיפור בכלל האירגון כהכנה לאינטראקציה הבאה. הפתרונות של נייס, המונעים על ידי ניתוח מידע מערוצי תקשורת רבים בזמן אמת ותובנות מ"קולו של הלקוח", מעצימים את חוויית הלקוח, מסייעים להגברת היעילות התפעולית, מגדילים את המכירות משיחות שירות משפרים את הציות לרגולציה של מרכז השירות והמשרדים התומכים בו. הפתרונות של נייס לניהול האינטראקציות עם הלקוחות, כולל פרישה באתר ו-Saas, מוטמעים במוקדי שירות במגוון גדלים, בסניפים, חנויות, חדרי עסקאות ומערכי Back office.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית