מינויים של סמנכ"ל אסטרטגיות עסקיות וסמנכ"ל הטכנולוגיות ב- NetApp

Jonathan Kissane מצטרף ל- NetApp בתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיות עסקיות וסגן נשיא בכיר, וג'יי קיד הוותיק מתמנה לסמנכ"ל טכנולוגיות וסגן נשיא בכיר, כחלק מתכנית הצמיחה העסקית של NetApp

חברת NetApp הודיעה היום על הצטרפותו של Jonathan Kissane בתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיות עסקיות וסגן נשיא בכיר, ועל מינויו של Jay Kidd לסמנכ"ל טכנולוגיות וסגן נשיא בכיר. Kissane ו- Kidd ימלאו תפקיד מרכזי בהגדרת יישום החזון העסקי והטכנולוגי של NetApp® תוך ניצול הטכנולוגיות והמגמות העסקיות הנוכחיות במטרה למצב את NetApp בשלב הבא של תכנית הצמיחה העסקית שלה. "הרצון והחזון של שני מנהלים בכירים אלה ימלאו תפקיד מרכזי בהובלתה של NetApp אל העתיד", אמר Tom Georgens, נשיא ומנכ"ל NetApp.

בתפקידו כסמנכ"ל אסטרטגיות עסקיות, יוביל Kissane את כל יוזמות הפיתוח הארגוניות ב- NetApp, כולל פיקוח על תהליכי רכש והשקעות הון, זיהוי והערכה של הזדמנויות לשיתופי פעולה טכנולוגיים ושיתופי פעולה אסטרטגיים ממוקדים. הוא ידווח ישירות ל- Tom Georgens, נשיא ומנכ"ל החברה. Kissane הצטרף ל- NetApp לאחר קריירה ב- CA Technologies, שם כיהן כסגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי וזיהה הזדמנויות לשיפור מיצובו התחרותי של הארגון והיצע פתרונות ניהול ה- IT אשר הוא מציע ללקוחותיו. Kissane הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ותואר משולב במשפטים מאוניברסיטת הארוורד. הוא גם מחזיק בתואר ראשון בהיסטוריה והנדסה מאוניברסיטת סטנפורד.

בתפקידו כסמנכ"ל טכנולוגיות וסגן נשיא בכיר, יעצב Kidd את החזון הטכנולוגי של NetApp בעת שניהול האחסון והנתונים בתעשייה עוברים שינוי כתוצאה מהשפעתם של הווירטואליזציה, ה- flash, ‏Big Data והענן. Kidd ידווח ישירות ל- Manish Goel, סגן נשיא. לפני מינויו לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות, הוביל Kidd את האסטרטגיה ופיתוח המוצרים עבור קו מוצרי ניהול הנתונים של NetApp. הוא היה חלק בלתי נפרד מצוות הניהול של Data ONTAP®, מערכת ההפעלה עם יכולות יתירות האחסון הטובה בעולם למערכות אחסון, המהווה בורג מרכזי תשתית הנתונים הזריזה והגמישה של NetApp. לפני הצטרפותו ל- NetApp, כיהן Kidd כסמנכ"ל טכנולוגיות וסגן נשיא לניהול מוצרים ב- Brocade. הוא מחזיק בתואר ראשון בהנדסת חשמל ובהנדסת מחשבים מאוניברסיטת פרינסטון.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית