שוק עבודה וירטואלי

Elance.com, זירת העבודה המקוונת הגדולה בעולם משיקה פעילות בישראל
קשייטיל אולסן, סגן נשיא לאזור אירופה ב-Elance (צילום: ניב קנטור)

Elance, זירת העבודה המקוונת הגדולה בעולם, הודיעה היום על השקת פעילות עסקית מורחבת בישראל. החברה מאפשרת לעסקים לשכור עובדים וירטואליים בתעריף שעתי או לפי פרויקט ומספקת לאנשי מקצוע עצמאיים גישה ישירה ללקוחות ולמקום עבודה וירטואלי תוך הבטחת התשלום. כיום, רשומים באתר החברה כ-1.8 מיליון עצמאים ו-179,000 לקוחות ב- 180 מדינות.בין לקוחות החברה נמנים פייסבוק, מייקרוסופט, סיסקו, אוראקל ועוד.

במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר בתל אביב, על רקע הביקוש ההולך וגדל בעולם לאנשי מקצוע ישראליים, הציגה החברה תכניות ויעדים עבור השוק הישראלי ובכללן, הקמת צוות של נציגי גיוס והכשרה מקומיים אשר ילווה עסקים קטנים וטאלנטים מקומיים בתחום העבודה המקוונת. כמו כן, הצוות יפעל להטמעת המיומנויות הנדרשות לעבודה מוצלחת בשוק העבודה הווירטואלי. החברה גם תקדם אפשרויות תשלום מקומיות ותשיק גרסה עברית של הממשק הרלוונטי למשתמשים המקומיים.

על פי נתוני Elance עד 2020 צפוי שוק העבודה המקוון להגיע לכ-10% מכלל השוק, כאשר השוק הישראלי נתון לצמיחה מהירה ביותר ומדורג כיום בין שבעת השווקים הגדולים בעולם בגיוס עובדים. בחברה צופים כי בשנת 2013 יועלו בין 12 ל-15 אלף הצעות עבודה על ידי עסקים וסטארטאפים ישראליים וכ-9,000 פרילנסרים בעולם יועסקו על ידי עסקים ישראליים. 

"הצלחתה העולמית של Elance ממחישה שלעסקים יש כיום אפשרות לעבוד בדרך גלובלית באמת," אמר קשייטיל אולסן, סגן נשיא לאזור אירופה ב-Elance. "אין ספק שישראל היא תופעה בכל הקשור לכישרונות, יצירתיות וחשיבה מקורית. אנו בטוחים כי השקת הפעילות המקומית בישראל תביא לצמיחה בהיקף ההזדמנויות והצעות העבודה עבור פרילנסרים יישראליים. לנוכח הקשיים הכלכליים שחוות מדינות רבות, אנו מאמינים שהמודל המקוון של Elance ידרבן עובדים ועסקים לפעול בדרכים חדשות ורלוונטיות מתמיד".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית