"ציוד למל"ט שחדר נקנה בגרמניה"

העיתון הלבנוני "אל-ג'ומהוריה" טוען מפי מקורות כי מדובר בציוד שנקנה על ידי חברה איראנית פיקטיבית מ"סימנס" וחברת "בוקשטיגל". המקורות טענו עוד כי בידי חיזבאללה מל"טים רבים נוספים

האם בידי חיזבאללה מל"טים מתוצרת גרמניה? העיתון הלבנוני "אל-ג'ומהוריה" מדווח כי הציוד של המל"ט שחיזבאללה הצליח להחדיר לשטח ישראל לפני כ-10 ימים, יוצר בגרמניה.

 על פי הדיווח, ציוד זה נרכש על ידי חברה איראנית פיקטיבית, שתפקידה לחמש את משמרות המהפיכה של הרפובליקה האיסלאמית בטכנולוגיות אלקטרוניות חדישות. העיתון מדווח עוד כי מדובר בציוד שנרכש מהחברות הגרמניות "בוקשטיגל" ו"סימנס". לאחרונה יש מחלקה מתקדמת לפיתוח מצלמות.

בנוסף מדווח העיתון כי בידי ארגון חיזבאללה מל"טים רבים מהדגם שחדר לשטח ישראל, וכי חיזבאללה עושה שימוש נרחב במל"טים לצורכי מודיעין ולא תקיפה. "המטוס מסוגל רק לשאת שלושה קילוגרמים של חומר נפץ, בניגוד למה שפורסם", מסרו מקורות לעיתון.

כזכור, לפני כ-10 ימים חדר מל"ט לשטח ישראל ויורט על ידי מטוסי חיל האוויר שהוזנקו לעברו באזור צפון הנגב. על פי הדיווחים המל"ט שהה באוויר כשלוש שעות והצליח לשוטט מעל שטח ישראל כחצי שעה לפני שיורט בהצלחה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית