פתרון ניהול הביצועים למיינפריים

פתרון ניהול הביצועים (APM) של Compuware למיינפריים מספק ניטור פעולות 24 שעות ביממה בזמן אמת, מהקצה של האינטרנט ועד למיינפריים.

פתרון ניהול הביצועים למיינפריים

(shutterstock.com)

Compuware, המיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, הכריזה על פתרון Compuware APM for Mainframe, פתרון לניהול עומק של פעולות מהקצה ועד למיינפריים. על ידי שילוב טכנולוגיית ה- PurePath של dynaTrace יחד עם יישום ניהול המיינפריים Compuware Stobe, צוותי מערכות מבוזרות ומיינפריים יכולים לפתור בעיות ביצועים במהירות, בעלות MIPS מופחתת, לדחות שדרוגי חומרה ולקצר זמני הפעלה של יישומים חדשים.

פתרון ניהול הביצועים למיינפריים זמין בשתי גרסאות. PurePath ל- z/OS CICS לניטור פעילות יישומי CICS בסביבות CICS או CICSflex PurePath ל- z/OS Java לניטור יישומי ג'אוה במיינפריים.

"בעוד יישומים הופכים לבשלים יותר לפעולה על טלפונים ניידים, טאבלטים וממשקים חדשים, עסקים רבים מסתמכים עדיין על עיבוד מיינפריים אמיתי לפעולות אלה", אמר יונה קאוול, מנהל מחקר בגרטנר. "ניטור פעולות לרוחב השכבות השונות היא בעיה מורכבת לפתרון, שאינה הופכת לקלה יותר כתוצאה מהשימוש בארגונים נפרדים, ניטור, ובעלות נפרדת על כלים. קשה לקבוע את ההשפעה של פעולות אלה על משאבי המיינפריים וביצועי היישומים".

ה- PurePath ל- z/OS מספק שקיפות ללא תחרות אל תוך יישומי מיינפריים, ומפחית את המורכבות במספר דרכים. ניהול עומק של פעולות מהקצה ועד לתהליכי CICS וג'אוה במיינפריים: גילוי אוטומטי, מיפוי וניטור כל הפעולות לאורך שרשרת ההפצה ויישומי המיינפריים, עם תזמון מלא וצעדים של פעולות ג'אוה ו- CICS. חסכון CPU MIPS במיינפריים: על ידי אופטימיזציה של בקשות לפעולות ושיפור יעילות הביצועים של יישומים, נמנעים או מעוכבים שדרוגים יקרים במיינפריים. כלים לעבודה עם "אפס הגדרות": גילוי אוטומטי, מיפוי פעולות ולוחות בקרה מהקופסא, יוצרים שקיפות עומק של 100% אל תוך פעולות המיינפריים, ללא שינויי קוד.

ניתוח נקודות חמות בלחיצת כפתור: זמן קצר לפתרון באמצעות ניתוח של נקודות חמות בלחיצת כפתור, כולל פעולות ארוכות טווח ומבוזרות, מראה את הגורם תוך דקות - במקום שעות וימים. מדידת Strobe בלחיצת כפתור: Strobe מספק דיווח וניתוח לפרופילים של WebSphere Application Server, WebSphere MQ, Message Broker, Enterprise Service Bus, CICS, IMS, Batch, DB2, CTG, JMS, Web Services, וקובול ו- PL/I.

"הצורך הגובר לתמיכה של מיינפריים במערכות זמן אמת כמו בבנקאות, תיירות וקמעונאות, יצר בעיה לרוחב התעשייה שלא טופלה – עד עתה", אומר בוב פול, מנכ"ל Compuware. "בדרך כלל, כאשר יש לארגון יישום נייד, באינטרנט, או יישום עסקי, הדבר יוצר לחץ ביצועים על מערכות המיינפריים. הארגון עיוור ואינו יכול לעקוב אחר פעולות מהמערכות המבוזרות ועד לעומק המיינפריים. בפעם הראשונה אי פעם, באמצעות פתרון ניהול הביצועים למיינפריים, אנו מרחיבים את ניהול העומק אל תוך המיינפריים".

You might be interested also