ASUS PadFone™ 2

חברת ASUS, קונצרן המחשבים ומובילה עולמית בעידן הדיגיטלי, מכריזה הבוקר (ג', 16.10) על השקת ה- PadFoneTM 2

ASUS  PadFone™ 2

ASUS_PadFone2

חברת ASUS מכריזה הבוקר (ג', 16.10) על השקת ה- PadFoneTM 2, שילוב בין טלפון חכם ובין מחשב לוח מבוסס מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית Google, כל זאת בעיצוב דק יותר וקל יותר משאר מחשבי הלוח והסמארטפונים הקיימים כיום, מבלי להתפשר על איכות הביצועים ועל אורך חיי הסוללה.

ל- PadFoneTM 2 מפרט טכני עשיר, המאפשר חווית משתמש גמישה וניידת במיוחד. הטלפון החכם מצויד במסך מגע בגודל 4.7", מעבד ארבע ליבות מתקדם Qualcomm Snapdragon S4 quad-core, מצלמת 13MP איכותית, אפשרות צילום בוידאו באיכות HD וחיי סוללה ארוכים במיוחד, המאפשרים עד 16 שעות דיבור ו- 13 שעות גלישה אלחוטית.

תחנת העגינה, אשר הופכת לטאבלט בגודל 10.1" בעת חיבור קל ופשוט לסמארטפון, מאריכה את חיי הסוללה של ה- PadFoneTM 2 ומאפשרת עד 36 שעות של עבודה רציפה. ל- PadFoneTM 2 מסך חזק ועמיד במיוחד מפני שריטות ושברים בזכות זכוכית Corning® Fit Glass . כמיטב המסורת של ASUS מאפשר גם ה- PadFoneTM 2 הנאה מחווית מולטימדיה מתקדמת בזכות שימוש בטכנולוגיית הסאונדASUS SonicMaster ובטכנולוגיית עיבוד הסאונד Waves זוכת פרס הגראמי הטכנולוגי.

בנוסף, הודות לטכנולוגיית ה- Full HD Super IPS+ מספק ה- PadFoneTM 2, תצוגה איכותית ומדויקת, בכל תנאי מזג אויר, בפנים או בחוץ. חווית השימוש ב- PadFoneTM 2 מאפשרת שיתוף קל ונוח של מידע ונתונים, הן בין שני המכשירים והן עם משתמשים אחרים, בנפח זיכרון של עד 64GB ו- 50GB במערכת ASUS WebStorage חינם לשנתיים..

עוד מצויד ה- PadFoneTM 2 בגרסה החדשה ביותר של אפליקציית ה- SuperNote המאפשרת המרה מהירה של כתב יד במגוון שפות לטקסט בר עריכה, באפליקציה יש גם כלי תרגום המאפשר תרגום של כל מילה, משפט במייל, עמוד אינטרנט או אפליקציה. ה- PadFoneTM 2 יהיה זמין לרכישה במדינות נבחרות ברחבי אירופה ואסיה עד סוף שנת 2012, לישראל יגיע במהלך שנת 2013.

You might be interested also