עסקה חדשה לאקס ליבריס

קבוצת Ex Libris® מובילה עולמית במתן פתרונות מיכון לספריות, הודיעה כי Orbis Cascade Alliance, קונסורציום צפון אמריקאי המאגד 37 ספריות אקדמיות באורגון, וושינגטון ואיידהו, החליט להחליף את מערכות הספריות (הפועלות היום בנפרד ובאופן עצמאי זו מזו), במערכות מתקדמות פרי פיתוחה: Alma, המאחדת משאבי ניהול ו-Primo לגילוי מידע. היקפה הכספי של העסקה הינו 7 מיליון דולר.
מתי שם טוב, מנכ"ל Ex Libris (יח"צ)

קבוצת Ex Libris® מובילה עולמית במתן פתרונות מיכון לספריות, הודיעה כי Orbis Cascade Alliance, קונסורציום צפון אמריקאי המאגד 37 ספריות אקדמיות בחר בפתרונות החברה. "ההחלטה של חברי האיגוד לעבור למערכות ניהול מתקדמות של הדור הבא, מבוססת על הערכה קפדנית כי מערכות אלה הן המתאימות ביותר כדי לסייע בידינו להשיג את המטרות שהצבנו ", אומר ג'ון פ. הלמר, מנכ"ל Orbis Cascade Alliance. "לאורך כמעט 2 עשורים חקרנו את פוטנציאל שיתוף הפעולה העמוק והמשימות העומדות בפנינו, זאת בהתחשב באוספים המשולבים של המוסדות, אותם נוכל לנהל כאוסף אחד. המעבר למערכות Alma ו-Primo מתאימות לחזון המשותף שיש לנו ולאקס ליבריס: פונקציונאליות ויעילות בכלי הניהול, שיעזרו לכל חברי הקונסורציום העובדים יחד, ולהפנות משאבים על-מנת להעצים את הייחודיות של כל ספריה".

אקס ליבריס, היא ספקית מובילה של פתרונות מיכון לספריות אקדמיות, מציעה מערכת מוצרים מקיפה לניהול, קטלוג והנגשה של מידע אלקטרוני, דיגיטלי ומודפס. פתרונות החברה מאפשרים לענות על הצרכים העכשויים והעתידיים של משתמשי הקצה והספרנים. לחברה 5000 לקוחות ביותר מ-80 מדינות. "החלטת Orbis Cascade לאמץ את פתרונות הדור הבא, Alma ו-Primo, הינה הזדמנות מרגשת עבורינו. כל אחד מ-37 המוסדות יחווה את היתרונות הבולטים ויפיק יעילות רבה מיכולות רשת שיתופיות המתאפשרות עם פתרונות אלה.

"עד כה הפעילו חברי Orbis Cascade מגוון של מערכות עצמאיות משולבות, זאת לצד מספר מערכות גילוי שונות. המעבר ל-Alma ו-Primo יאפשר ל Orbis Cascade לעבוד עם מערכות מבוססות ענן, תוך ניהול משאבים וגילוי מאוחדים וכן לאמץ תהליכי עבודה משותפים ויעילים, כמו גם להרחיב את הזדמנויות שיתוף הפעולה בין המוסדות. עם Primo יוכלו המשתמשים לחפש באוסף המשותף הנרחב דרך ממשק חיפוש יחיד וישיגו תוצאות מאוחדות המסודרות ע"י הטכנולוגיה הרלוונטית, בהתאם למשמעות והרמה האקדמית של כל פריט", אומר מתי שם טוב, מנכ"ל Ex Libris.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית