סימנטק תקיים את כנס Technology Day השנתי שלה ב-31 באוקטובר

השנה יעמוד האירוע בסימן Road2Protection וימחיש את מחזור חיי המידע, האתגרים והפתרונות, בדרך חווייתית ומפתיעה
(תמונה: www.symantec.com)

כנס Technology Day השנתי של סימנטק ישראל, הסניף המקומי של ענקית אבטחת וניהול המידע Symantec, ייערך השנה ביום רביעי, 31 באוקטובר 2012, במרכז האירועים והקונגרסים, Avenue בקריית שדה התעופה, החל מהשעה 8.30 בבוקר.

השנה יעמוד האירוע בסימן Road2Protection וימחיש את מחזור חיי המידע באנלוגיה חוויתית ומפתיעה לדרך שעושה נוסע בטיסה. במסגרת הכנס, ניתן יהיה לשמוע על הטכנולוגיות המגוונות של סימנטק, להכיר פתרונות חדשים – כולל Appliance הגיבוי החדש של סימנטק המשלב חומרה ותוכנה, ולהיפגש עם אנשי החברה וכן השותפים הגדולים של החברה.

בנוסף, ישתתף בכנס גם דארן טומפסון, מנהל טכנולוגיות ראשי, EMEA, שיציג טרנדים עולמיים ופתרונות בחזית הטכנולוגיה.

אירוע Road2Protection יהפוך ליום אחד לשדה תעופה. האירוע יחולק לארבעה מסלולים שונים (מסלול אבטחת המידע – Security; מסלול טיסה בענן – SAMG; מסלול הגנה על נתונים – IMG ומסלול הנוסע המתמיד בו יתקיימו כיתות Hands-on בנושאים כמו VIP, MDM ו-SCSP. לכל המסלולים יש להרשם מראש ומספר המקומות מוגבל.

ישתתפו באירוע: דארן טומפסון, מנהל הטכנולוגיות הראשי באיזור EMEA של סימנטק, מרקו ריבולי, VP Sales, אזור דרום אירופה, שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל ומאות בכירים, מנהלי מחשוב ומנהלי אבטחת מידע ממגוון חברות וארגונים מובילים במשק.

ההשתתפות באירוע אינה כרוכה בתשלום, אך מותנית באישור הרשמה מראש בכתובת: http://www.emea.symantec.com/il/techday

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית