פרוייקט לאלוט תקשורת באסיה

מפעיל תקשורת מוביל מאסיה פסיפיק בחר בפתרון אלוט להאצת תעבורת מדיה, לשיפור חוויית המשתמש (Caching)

פרוייקט לאלוט תקשורת  באסיה

(תמונה: shutterstock.com)

ספקית מובילה של פתרונות אופטימיזציה מייצרי הכנסות עבור מפעילי תקשורת קווית וסלולרית בעולם, הודיעה היום על קבלת הזמנה גדולה ל- MediaSwift-E - פתרון ה- caching החדש שלה. שילוב טכנולוגיית ה- caching של חברת אוברסי נטוורקס, שנרכשה באחרונה, עם Allot Service Gateway מספק מוצר caching המאיץ העברת מדיה ומשפר משמעותית את חוויית המשתמש. ההזמנה התקבלה ממפעיל תקשורת קווית מאזור אסיה פסיפיק שביצע בעבר הזמנות מאלוט בהיקף של מיליוני דולרים.

באמצעות טכנולוגיית ה caching מייעל ה MediaSwift-E את תעבורת הווידאו ומוזיל אותה. ה- MediaSwift-E מאיץ יישומי וידאו מבוססי רשת פי 10-4, וחוסך, בהתאם לרוחב הפס הנדרש, עד 30% מעלויות ליבת התקשורת והתשתיות. זאת ועוד, ארכיטקטורת ה out-of-band המוטמעת במוצר מאפשרת למפעילי תקשורת בפס רחב לתת מענה לגידול הנמשך בתעבורת המדיה ברשת, ומהווה חוליה חיונית בשרשרת הערך של תעבורת וידאו מקוונת.

"ה- MediaSwift-E של אלוט מאפשר למפעילי תקשורת ליהנות ממערכת caching יעילה שתוכננה לצמוח יחד עם עסקיהם ולהעצים את חוויית המשתמש", אמר אנדרי אלפנט, סמנכ"ל שיווק וניהול מוצרים באלוט. "אנו גאים על כך שלקוח אלוט חשוב זה זיהה את איכויות הטכנולוגיה של אוברסי המוטמעות במוצר, ומאמינים כי נמשיך לסייע לו בתכנון ובהטמעת פתרונות וידאו אסטרטגיים גם בעתיד".

You might be interested also