פתרונות האבטחה של נייס בסוצ'י

החברה תטמיע את פתרונות האבטחה שלה במסגרת פרויקט Safe City בעיר שתארח מספר אירועי ספורט גדולים בשנים הקרובות

חברת נייס הודיעה אתמול על הטמעת פתרונות האבטחה שלה בעיר סוצ'י שברוסיה, במסגרת יוזמת ה-Safe City להפחתת סיכוני אבטחה, בטחון ותפעול. עיר הנופש סוצ'י, אשר נבחרה לארח מספר אירועי ספורט יוקרתיים בהם אליפות העולם של פורמולה 1 ב-2014, והמועמדת לארח את גביע פיפ"א 2018, צפויה לארח זרם רב של מבקרים ולצמוח במהירות בשנים הקרובות.

בעיר סוצ'י נפרש מערך פתרונות האבטחה המלא של נייס, כולל הפתרון לניהול כולל של מצבים ביטחוניים NICE Situator, הפתרון לאבטחת וידאו מבוסס-IP NiceVision Net 2.5 שיכלול למעלה מ-1400 ערוצים, הפתרון לתחקור מצבים בטחוניים NICE Inform, פתרונות ניתוח וידאו והקלטות אודיו, וכן יישום ה-web של פתרון NiceVision אשר יכול לשמש שוטרים וסוכנים בשטח ולאפשר להם גישה לשידורי והקלטות וידאו ובכך להגביר את יעילות פעולות האבטחה. "אנו שמחים מאד שנבחרנו לארח אירועי ספורט בינלאומיים אלה בעיר סוצ'י, ומחויבים לשמירה על הבטיחות והבטחון בעיר", אומר סרגיי צ'פרוב, מנהל מרכז האבטחה בעיר סוצ'י.

"במהלך השנים הקרובות אוכלוסיית וכלכלת העיר צפויות לצמוח במהירות, ובכך גם יגברו אתגרי הבטחון והאבטחה וכן דרישות התפעול השוטף ומורכבותו.. אנו סמוכים ובטוחים כי נייס, בשיתוף עם Asteros, תספק לנו את הפתרונות המקיפים אשר ייתנו מענה לדרישות ההולכות וגוברות".

על מנת לקדם את יכולות התפעול היומיומי, הקימה סוצ'י מרכז שליטה ובקרה משולב המכיל 40 עמדות NICE Situator. תהליך הטמעת הפתרון נמצא כעת בשלבים מתקדמים, ורשויות האכיפה בעיר נעזרות בפתרון NICE Situator על מנת להציג בפני כל הגורמים הרלונטיים תמונת מצב משותפת וכן ליצור תגובה אוטומטית, הניתנת להתאמה על פי הצרכים המשתנים. כל מצלמות האבטחה בעיר כבר חוברו למערכת NiceVision על מנת לספק תיעוד ויזואלי של מצבים שונים ברחבי העיר. 

"אנו גאים ביכולתנו לספק לעיר סוצ'י את הפתרון המקיף שלנו לטובת בטחונם של תושבי העיר ומבקריה", אומר ירון צואלה, נשיא החטיבה הביטחונית וסמנכ"ל בכיר לתפעול עסקי בנייס. "שילובה של נייס בתכנית ה-Safe City של העיר הינו עדות למומחיות שלנו בפרויקטים חיוניים בהיקף גדול, כמו גם ליכולת של הפתרון המשולב של נייס לשפר את הבטיחות והבטחון וכן את יכולות הניהול".

טיגראן פוגוסיאן, סגן מנהל לתכניות אסטרטגיות ב-MegaFon OJSC, הקבלן הראשי של הפרויקט, אומר: "מערכת האבטחה הייחודית, המבוססת על רשת MegaFon, תספק ניטור רציף 24 שעות ביממה של כל הרחובות, המבנים ואתרי הנופש המרכזיים של העיר. כך יוכלו גופי אכיפת החוק ושירותי החירום השונים לתת מענה מהיר במיוחד לכל תרחיש, תוך כדי שיפור איכות החיים של התושבים ושל האורחים באתרי הנופש בעיר".

"פרויקט ה-Safe City של סוצ'י מהווה הטמעה משמעותית של פלטפורמת אבטחה ומרכז שליטה במצבי חירום, וביכולתו לספק לכוחות המשטרה ואכיפת החוק השונים וכן גופי החירום וניהול העיר יתרונות נוספים שיאפשרו להם לצמצם את סיכוני האבטחה ולהבטיח את בטיחות הציבור", אומר אנדריי צ'רמניק, נשיא קבוצת Asteros.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית