פרויקט לאלווריון בטקסס

החברה הודיעה כי פרסה רשת תקשורת אלחוטית פרטית למטרות שיטור וביטחון בארה"ב.
Cleburne BreezeMAX (קרדיט: אלווריון)

רשת התקשורת שהוקמה מושתתת על תחנות הבסיס מסוג BreezeMAX Extreme של אלווריון בתדר 4.9 ג'יגה-הרץ מאובטח, המתקשרות עם יחידות התמסורת מסוג BreezeMAX Vehicular אשר מותקנות בניידות המשטרה שפרוסות ברחבי העיר. הרשת מאפשרת לשוטרים לבצע את תפקידם בשטח באופן יעיל ומהיר, תוך הסתמכות על תקשורת יציבה ובטוחה ללא ניתוקים.

מכוניות המשטרה שמסיירות בעיר היו עד כה מחוברות באמצעות מחשב נייד שחובר לרשת הסיבים האופטיים העירונית ולרשתות המידע באמצעות כרטיסי פס רחב אלחוטי במהירות גבוהה – פתרון יקר שמנע את השקעת העירייה בהרחבת רשת התקשורת לשירותים אחרים בעיר. עיריית קלבורן החליטה להטמיע רשת אלחוטית פרטית שתבטל את העלויות החוזרות של כרטיסי התקשורת, ותאפשר את פריסת הרשת לשירותים נוספים, עד להחלפת כל כרטיסי התקשורת האלחוטית בפס רחב.

פתרון ה- BreezeMAX Extreme של אלווריון נבחר לאחר שענה על כל דרישות הקיבולת, קישוריות, אבטחה והאמינות שהציבה העירייה בפרויקט זה. חברת Crystal Communications, שותפתה של אלווריון, התקינה והטמיעה את תשתית הרשת הפרטית ללא הפרעה לפעולת המשטרה בעיר במהלך 5 ימי עבודה, שכללו גם את התקנת תחנות הבסיס של אלווריון ברחבי העיר – דבר אשר איפשר קישוריות מיידית לרשת הסיבים האופטיים העירונית, והתקנת יחידות התמסורת בניידות המשטרה.

"עיריית קלבורן מהווה דוגמא לשימוש שעושות עיריות בטכנולוגיה, במטרה לשפר את איכות החיים של התושבים. פתרונות הרשת האלחוטית שלנו מסייעים לרשויות צקומיות ולערים לחסוך בעלויות CAPEX ו-OPEX במשך שנים", אודי בן-דוד, מנהל פעילות אמריקה באלווריון.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית