Windows Server 2012

סאטיה נאדלה, נשיא מיקרוסופט לתחום השרתים וכלי פיתוח, הצהיר באירוע ההשקה כי השרת החדש משמש כאבן יסוד של מערכת הפעלה מקיפה לענן, המספקת פלטפורמה רציפה אחודה לעננים פרטיים, ציבוריים ומארחים

Windows Server 2012

טל שחם, מומחה פתרונות Data Center, מיקרוסופט ישראל (קרדיט צילום: יחסי ציבור, מיקרוסופט ישראל)

מיקרוסופט השיקה את Windows Server 2012 ברחבי העולם. סאטיה נאדלה, נשיא מיקרוסופט לתחום השרתים וכלי פיתוח, הצהיר באירוע כי השרת החדש משמש כאבן יסוד של מערכת הפעלה מקיפה לענן, המספקת פלטפורמה רציפה אחודה לעננים פרטיים, ציבוריים ומארחים (hosted). "מערכת ההפעלה שימשה תמיד כלב הפועם של מערך ה-IT. עתה היא עוברת תחייה בעולם החדש של שירותי ענן רציפים, מכשירים מקושרים וביג דאטה. מעמדה הייחודי של מיקרוסופט כספקית מערכת ההפעלה לשרתים הנפוצה בעולם, כספקית אפליקציות ושירותי ענן, מאפשר לנו לספק עתה מערכת הפעלה לענן, המבוססת על Windows Server ועל Windows Azure. באמצעותה יוכלו לקוחותינו להקים מרכזי מחשוב חדישים ללא גבולות".

מיקרוסופט פיתחה את Windows Server 2012 במיוחד לסביבת ענן, תוך שימוש בניסיונה העשיר בהפעלת מרכזי מחשוב גלובאליים שבהם פועלים מאות אלפי שרתים המספקים למעלה מ-200 שירותי ענן. השרת החדש פורץ את גבולות ההגדרה של שרת מערכת הפעלה והוא כולל חידושים משמעותיים בתחומים: ווירטואליזציה, אחסון, רישות ואוטומציה. מאות תכונות חדשות ששולבו בשרת יסייעו ללקוחות לבצע קפיצת מדרגה במרכזי המחשוב ובאפליקציות שלהם במדדים כמו ביצועים, עוצמה, יכולת הרחבה ועוד.

השילוב בין Windows Server 2012 לבין Windows Azure ו-System Center יאפשר ללקוחות לספק ולנהל אפליקציות ושירותים שחוצים עננים פרטיים, ציבוריים ומארחים. לקוחות מיקרוסופט יוכלו להשתמש בידע שצברו ובהשקעות שביצעו בתחומים כמו ניהול מערכות, פיתוח אפליקציות ניהול זהויות ווירטואליזציה לצורך מינוף Windows Server 2012 ומימוש ההבטחה הגלומה במחשוב ענן. לקוחות ארגוניים שכבר הטמיעו את השרת החדש, נהנים מהערך שהוא מספק.

על פי סקר שבוצע בקרב 70 ארגונים גדולים שביצעו פרויקטים מוקדמים של הטמעה, יש בקרבם ציפייה לצמצום של 52% בזמני ההשבתה, צמצום של 41% בהטענת עומסי עיבוד, וחסכון של 15 שעות עבודה לעובד במהלך השנה. 91% מהארגונים צופים צמצום במשך הזמן הנדרש לניהול השרת ו-88% צופים צמצום במשך הזמן הנדרש לניהול הרשת.

You might be interested also