סייבר-ארק זכתה באישור רא"מ

רא"מ העניקה תו תקן NISA Secure ל-Cyber-Ark. תו התקן מוענק לחברות שעברו תהליך מיון קפדני ונמצאו ככאלו שיכולות לאפשר לארגונים וגופים לאומיים להתמודד באופן היעיל ביותר מול מתקפות סייבר מתוחכמות

הרשות הממלכתית לאבטחת מידע (רא"מ), החליטה לאחר תהליך בדיקה יסודי וממושך להעניק לחברת אבטחת המידע הישראלית Cyber-Ark, תו תקן NISA Secure למוצר ה – Privileged Session Management Suite, הקובע כי סייבר ארק עומדת בדרישות האבטחה המחמירות שקבעה רא"מ. Cyber-Ark מחברות הדגל בפורטפוליו של קרן ההון סיכון JVP , נחשבת למובילה עולמית בתחום אבטחת המידע ולוחמת הסייבר בזירה הבינלאומית אשר הוכיחה את יעילות מערכותיה במניעת התקפות סייבר כלפי חברות גדולות בעולם.

סייבר ארק היא החברה הראשונה בתחומה שזוכה לתו תקן של רא"מ, הגוף המנחה של כל התשתיות הלאומיות וגופים ממשלתיים בתחום אבטחת מידע והמוצרים בהם ניתן להשתמש בכדי להגן על המערכות הלאומיות בעלות רמת רגישות גבוהה ביותר. משמעות האישור הוא כי Cyber-Ark , המאבטחת גופי ענק פיננסיים, ממשל, בריאות, תשתיות, גופים יצרניים ,קמעונאים ועוד, תמשיך להגן גם על תשתיות ציבוריות ואסטרטגיות בישראל בהתאם לדרישות של רא"מ.

החברה מנהלת, מאבטחת ומנטרת את גישה למערכות הרגישות ביותר וכן מנהלת את כלל החשבונות הפריבילגיים בארגון. מוצרי החברה, נחשבים למובילים בעולם בתחומם. הגישה למערכות אלו באמצעות סיסמאות דמיניסטרביות התגלו כווקטור הפעולה הרגיש ביותר להתקפות על ארגונים בארץ ובעולם. מעבר להגנות על ניהול הגישה למערכות, מוצרי החברה מאפשרים גישה מרוחקת ומאובטחת על ידי ספקים חיצוניים וכן הקלטה וניטור בזמן אמת למסדי נתונים, תשתיות וירטואליות ושרתים ברשת. פתרונות החברה מתבססים על תשתית חדר הכספות של סייבר-ארק (מוצר מוגן בפטנט רשום) אשר מוטמע ב-90% מהחברות המובילות במשק הישראלי אשר מאבטח גם את ההקלטות וגם את סיסמאות הגישה למערכות הרגישות. בשנים האחרונות חוותה החברה גידול משמעותי וכיום היא משרתת מעל 1,000 ארגונים מובילים בעולם, כ–35% מהחברות הרשומות בדירוג Fortune 100, בהם גם 8 מתוך 10 הבנקים הגדולים בעולם.

"סייבר-ארק מאבטחת כיום את מערכות המידע של ארגוני ענק בכל המגזרים ברחבי העולם. בכל שנותינו השקענו רבות בפיתוח מוצרים מתקדמים לאבטחת מידע ושמחנו מאוד לקבל אישור על כך מרא"מ ולהמשיך ולאבטח גם ארגוני תשתיות לאומיות וגופים ממשלתיים בישראל", אומר אודי מוקדי, מנכ"ל Cyber-Ark.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית