חשד: הרעלה על רקע לאומני

פלשתיני נעצר בחשד שהרעיל בני משפחה ברעננה לפני כשנה. המשטרה טוענת כי בחקירתו טען כי "הוא שונא יהודים"
(אילוסטרציה: SHUTTERSTOCK)

חשד להרעלה על רקע לאומני: היום הותר לפרסום כי פלשתיני מהכפר בית פוריק, הסמוך לשכם, נעצר בחשד שהרעיל בני משפחה מרעננה ושוטר מתנדב על רקע לאומני.

החשוד, עדנאן עותמן נסערה, בן 46, הודה לטענת המשטרה במיוחס לו וטען כי הרעיל את המזון והשתייה בבית המשפחה מכיוון שהוא "שונא יהודים". ההרעלה בוצעה באמצעות החדרת חומר הדברה למזיקים. במקביל נעצרו שני תושבי טירה בחשד למעורבות באירוע.

המקרה אירע באוקטובר 2011, כאשר בני משפחה מרעננה שבו לביתם ואז גילו שהוא נפרץ. אבי המשפחה אושפז במצב קשה בבית החולים מאיר בכפר סבא לאחר שלגם מבקבוק מיץ ואילו רעייתו ובנם בן השנתיים וחצי אושפזו במצב קל. גם שוטר מתנדב שלגם ממשקה שהורעל נפגע אז באורח קל.

החשוד הפלשתיני נעצר בשיתוף פעולה של המשטרה עם צה"ל, כאשר במהלך החיפוש בבית החשוד נמצאו חומרי הדברה מסוכנים נוספים. כמה ימים לאחר המקרה נסערה הודה במיוחס לו ואף שחזר את החדרת הרעל למזון ולשתייה של בני המשפחה וגניבת רכוש מביתם. במהלך החקירה עצרו השוטרים שני חשודים נוספים שבביתו של אחד מהם נמצא רכוש גנוב מבית המשפחה הישראלית. מהחקירה עלה כי השלושה עבדו בשיפוצים בבניין ובדירה של בני המשפחה מרעננה. החוקרים בדקו אם להרעלה קדם סכסוך בין בני המשפחה לחשודים, אולם לאחר מכן התברר כי לאירוע לא קדם סכסוך כזה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית