תחרות האקאטון ראשונה בנצרת

בימים 7-8 בספטמבר תערך בנצרת תחרות טכנולוגית ראשונה מסוגה בעיר -Hackathon@Nazareth. במהלך התחרות שתימשך 48 שעות, יפתחו צוותי מתכנתים ומפתחים - כולם מהחברה הערבית, מוצרי תוכנה ואפליקציות
(תמונה: shutterstock.com)

באירוע ישפטו ג'ף פולבר יזם ומשקיע סדרתי בסטרט אפים, אייל גורה - סטרטאפיסט מצליח,נביל סכראן – מנהל בכיר באינטל ישראל, אירית ישראלי–כהנא מקבוצת האנג'לים Afterdocs, אביטל יכין יזם סדרתי שהקים ומכר את Delver ל-Sears וגיא גרימלנד דובר חברת אינטל. האירוע הנו יוזמה של ארגון 'צופן' וגוגל ישראל.

את האירוע מוביל מוחמד זאחלקה, ארכיטקט תוכנה, לשעבר מנכ"ל MITsoft. כמו כן שותפים לאירוע גם החממה הטכנולוגיתנצרת, חברת אורנג' וחברת גליל סופטוור. "במסע הבלתי פוסק אל החדשנות והקידמה ,ישנו ערך רב למתן האפשרות ללוות מפתחים מרגע נביטת הרעיון ועד להוצאתו לפועל. עבורנו ב-Google, כל הזדמנות לאפשר למפתחים להביא את רעיונותיהם לכדי הגשמה היא מבורכת.", אומר פרופ' יוסי מטיאס, מנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של Google בישראל.

סמדר נהב, מנכ"לית ארגון צופן אומרת כי ההיענות הגדולה להשתתפות באירוע טכנולוגי מסוג זה (קרוב למאתיים אנשי תוכנה שנרשמו מראש) היא הוכחה נוספת לכך שבנצרת פועמת סצינת הייטק יצירתית ובועטת. הזוכים בתחרות יזכו במכשירי אנדרואיד nexus ומקום בחממה העסקית של נצרת לארבעה חודשים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית