פתרון תשתית ענן מבוסס תוכנה

חברת VMware חושפת את VMware vCloud® Suite 5.1 – פיתרון מקיף למרכזי מחשוב מבוססי תוכנה ולניהול תשתיות ענן

פתרון תשתית ענן מבוסס תוכנה

(תמונה: shutterstock.com)

חברת VMware חושפת את פתרון התשתית המקיף ביותר לניהול ענן מבוסס תוכנה - VMware vCloud ® Suite 5.1.זהו הפתרון הראשון למרכזי מחשוב מבוססי תוכנה והוא משלב את טכנולוגית הווירטואליזציה של VMware, תשתית ענן ויכולות ניהול מתקדמות, באופן המפשט את אימוץ טכנולוגיית עידן הענן ביעילות ותוך שיפור הגמישות התפעולית של ארגונים בכל גודל.

"חברת VMware ושותפותיה העסקיות עושות היום צעד נועז לקראת ייעול מערך ה-IT ומציעות ללקוחות את כל מה שהם צריכים בכדי לבנות, להפעיל ולנהל את סביבת הענן שלהן באמצעות תוכנה. מדובר על פתרון אופטימלי למרכזי מחשוב להרצת כל סוגי האפליקציות והמהווה את הארכיטקטורה החדשה ליישום ולאימוץ מחשוב הענן", אומר פול מריץ, נשיא ומנכ"ל VMware העולמית. 

השירותים הבסיסיים אותם הופכת VMware לשירותים מתקדמים מבוססי תוכנה, כחלק מחבילת הענן החדשה הינם שירותי אחסון, שירותי רשת ואבטחת מידע, שירותי זמינות והמשכיות עסקית. שירותים אלו רצים על גבי חומרה סטנדרטית (x86) ומספקים את רמת השירות והביצועים המתאימה ביותר לכל שרת או יישום. החבילות החדשות משווקות על פי רישוי מבוסס מעבדים בלבד ללא מגבלות זכרון וליבות. כחלק מחבילה זאת הוכרזו גם גרסאות חדשות של מוצריה המובילים כולל גרסה חדשה של תשתית הווירטואליזציה המובילה 5.1 vSphere הכוללת מעל 100 יכולות חדשות.

You might be interested also