גיליון חדש למגזין ישראל דיפנס

בימים אלה יוצא לאור גיליון מספר 20 של המגזין ישראל דיפנס. והפעם : ראיון ראשון עם יו"ר תעש האלוף (מיל') אודי אדם. פרויקט ענק לרגל כנס האש - ראיון עם ראש מטה היבשה בתע"א האלוף (מיל') איל בן ראובן, וגם הקתמ"ר והקשנ"ר. עוד בגיליון: הסיפור המלא מאחורי חיסולו של בכיר חיזבאללה חסן אל-לקיס
גיליון 20 של המגזין ישראל דיפנס יצא לאור ויגיע השבוע לבתי המנויים ולרשתות חנויות נבחרות! הגיליון יחולק לבאי כנס האש הבינלאומי השלישי, המתקיים בין ה-20 ל-21 במאי בבית התותחן בזכרון יעקב.

יו"ר התעשייה הצבאית, האלוף (מיל') אודי אדם, בראיון בלעדי וראשון לישראל דיפנס מדבר על עתיד האש המדויקת ועל ההתפתחויות באחרונות בשדה הקרב, אותן הוא מכנה "האבולוציה של שדה הקרב".

בנוסף: פרויקט ענק לקראת כנס האש המתקיים בין ה-20-21 במאי בבית התותחן בזכרון יעקב, ומאורגן על ידי ישראל דיפנס ועמותת חיל התותחנים. בפרויקט ראיון משותף של הקתמ"ר תא"ל רועי ריפטין ושל הקשנ"ר תא"ל שמואל אולנסקי על התמרון ושילוביות בעידן הלחימה המודרנית.

האלוף (מיל') איל בן ראובן בראיון ראשון מאז כניסתו לתפקיד ראש מטה היבשה בתעשייה האווירית מספר על האתגרים העומדים בפניו ועל היעדים שהציב לעצמו ולחברה בהשתלבות בתחום היבשה בארץ ובעולם.

סמנכ"ל מערכות יבשה של אלביט מערכות, בועז כהן, בראיון על הכלים החדשים שמפתחת החברה - בין היתר מדבר כהן על ה"חנית" - מרגמה המוצבת על גבי כלי רכב נייד, כגון ההאמר. מערכת ה"חנית" תוצג לראשונה בכנס האש, במסגרת תערוכת ענק של כלים ארטילריים.

וגם זה בגיליון - ראיון עם הצוות שאחראי על הלוויין "אופק 10" בתעשייה האווירית. עמי רוחקס-דומבה ביקר במפעלי החברה ולמד כיצד שומרים על צעד אחד קדימה במרוץ להשגת מודיעין מהחלל.

התווך התת-קרקעי תופס מקום נכבד בתורת הלחימה העתידית של צה"ל. עם זאת, היכולות הטכנולוגיות של איתור מנהרות הברחה עדיין בחיתוליהן. אל"מ (מיל') עתי שלח, לשעבר מפקד יהל"ם על ההתנגשות בין צרכי המציאות לתשובות שמספקת הטכנולוגיה בתחום.

האם העתיד נמצא בפיתוח סופר-קבלים? ראיון עם הצוות המפתח באלביט מערכות, שמאמין כי ההימור על הספק האנרגיה לשדה הקרב, הוא הנכון בתחרות בין החברות הביטחוניות.

מדור נשק קל וטקטיקה: הצצה לסכין החדשה של יחידת דובדבן, שפותחה על ידי חברת ISAK הישראלית.

ואקספרס של חצות - הסיפור המלא על חייו ומותו של בכיר חיזבאללה חסן אל-לקיס, שחוסל מתחת לביתו בביירות בדצמבר 2013. אל-לקיס ידוע כמי שהיה אחראי על האגף הטכנולוגי של הארגון ופיתוח מערך המל"טים שלהם.

כל אלה ועוד  בגיליון 20, המופץ באלפי עותקים בארץ וברחבי העולם במטוסים בטיסות בינלאומיות. את הגיליון ניתן לרכוש ברשתות החנויות "סטימצקי", "צומת ספרים", "טיב טעם" וגם ברשת "שופרסל"

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית