שירות חדש: מבחני אבטחה ופגיעות לאתרי אינטרנט

חברת F5 הודיעה על שירות חדש במסגרתו יוכלו ארגונים גדולים ליהנות מסדרה של בדיקות אבטחה ופגיעות (vulnerability) לאתרי האינטרנט שלהם
(תמונה: shutterstock)

כחלק מפתרון אבטחת המידע לארגונים, הודיעה חברת F5, מובילה גלובלית בתחום ה- Application Delivery Networking על שירות חדש במסגרתו יוכלו ארגונים גדולים ליהנות מסדרה של בדיקות אבטחה ופגיעות (vulnerability) לאתרי האינטרנט שלהם. לצורך כך, חתמה החברה על שת"פ עם שתי חברות מובילות לניתוח אבטחת מידע ביישומים – Cenzic ו- WhiteHat Security, אשר יחד יבצעו בדיקות יסודיות באתרי האינטרנט של החברות, ללא כל התחייבות מצידן.

מטרת התוכנית הינה לסייע לחברות לאמץ מדיניות אבטחה ליישומים שלהן וליישם פתרונות פשוטים ואוטומטיים כדי להגן על נכסיהן, להבין את מצב האבטחה אצלן ולהתמודד עימו. "המנמ"רים ומנהלי אבטחת המידע שאני פוגש מספקים יותר ויותר שירותים ברשת, אך מאוד מודאגים מסיכוני האבטחה הקיימים כיום בסביבת האינטרנט", אמר מאני ריוולו (Manny Rivelo), סמנכ"ל בכיר לתחום פתרונות אבטחת המידע והאסטרטגיה ב-F5. "למרות זאת, במקרים רבים ארגונים אינם מאמצים אסטרטגיה לאבטחת יישומים משום שהם לא יודעים בבירור שהיישומים שלהם פגיעים. ההצעה החדשה שלנו מקלה על ארגונים לאמץ מדיניות אבטחת יישומים ברורה ולהבטיח כי יישומי הרשת שלהם, כמו גם המידע העסקי והמותגים שלהם – מאובטחים".

על ידי בדיקה ופתרון מהיר לפרצות ולבעיות אבטחה ביישומים, שמירה על מדיניות הפעלת חומת אש מתאימה ועדכונים אוטומטיים, ארגונים יכולים להפחית באופן משמעותי את הסיכוי לפריצה. שילוב כלי הבדיקה עם מערכת ה-ASM של F5 מסייעת לצוותי ה-IT הארגוניים לגלות מהר וביעילות רבה יותר את החולשות והכל באופן אוטומטי. שיתוף הפעולה עם Cenzic ו- WhiteHat Security יסייע ללקוחות ללמוד מהר יותר על הפגיעויות ולקבל את המענה הטוב ביותר.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית