ניתוח טקסט מאפשר קידום פעולות על בסיס תובנות עסקיות

לייבפרסון משיקה את LP Insights - כלי לניתוח טקסט ההופך את "קול הגולשים" לתובנות עסקיות מעשיות.
(תמונה: shutterstock)

LP Insights מנטר, מודד ונותן משמעות למילים, להתנהגות משתמשים, לסיבות ליצירת קשר,לדפוסי רכישה ולרגשות לטובת הסקה של תובנות עסקיות. הכלי יכול לנתח תמלול צ'אט וכן מידע מערוצים נוספים כמו תוצאות סקרים, אנליזת רשת, דוא"ל, תמלול שיחות טלפון ומידע מרשתות חברתיות כדי להציע תובנות מעשיות לביצוע מהלכים עסקיים במגוון תחומים בארגון.

מספר חברות מובילות כבר רואות ערך כתוצאה מהשימוש שהן עושות ב-LP Insights במסגרת מסלול הפיילוט. חברת Petco Animal Supplies, קמעונאית מובילה של ציוד לחיות מחמד, הטמיעה את הכלי כדי לאסוף ולנתח מידע ממספר גדול של מרכזי שירות והצליחה להגיע לתובנות מקיפות של הבנת רגש הלקוח בחנויות החברה באינטרנט ובחנויות הרגילות.

"ב- Petco אנו מחויבים לאספקת השירות הטוב ביותר ללקוחותינו, הן באתר והן בחנות. בעזרת השימוש ב- LP Insights אנו מסוגלים 'לחבר את הנקודות' העוברות בין מקורות מידע רבים על הלקוח ולגלות תחומים מרכזיים לשיפור", אומר ארין סמית', סמנכ"ל שירות לקוחות ב- Petco. "הכלי חשף בפנינו טרנדים מובילים שאף לא ציפינו לגלות וסייע לנו לוודא שאנו מספקים מוצרים ושירותים ברמת האיכות הגבוהה ביותר עבור לקוחותינו. לא משנה אם זה בערוץ אחד או אחר, לקוחותיך מדברים וזה מתפקידנו להקשיב למה שהם אומרים". 

פתרונות ולוחות (Dashboards) ה- LP Insights כוללים את ה-Business Insights – ארגונים יכולים לשפר את המוצרים, התהליכים והמדיניות על סמך הבנה עמוקה של נקודות המבט של הלקוחות וההתנהגויות שלהם. Chat Program Insights – ארגונים יכולים לחקור את תוכניות הצ'אט הקיימות שלהן כדי למצוא הזדמנויות חדשות לשיפור יחס ההמרה, אופטימיזציה של התוכניות וצמצום עלויות. Agent Insights – ארגונים יכולים להוסיף את הפרספקטיבה של ניתוח "הקול האמיתי" של הסוכן ולהבין לעומק אילו ביטויים ותוכן הופכים את האינטראקציה עם הלקוחות מוצלחת יותר. Social Media Insights – ניתן להשתמש ב- LP Insights כדי ”להאזין" לרשתות החברתיות ובכך היא מאפשרת הבנה עמוקה יותר של הדרך בה לקוחות רואים את מותג החברה ואיך הרשת החברתית משפיעה על הצלחתה.

"אחד האתגרים הגדולים ביותר אתם מתמודדות היום חברות הוא היכולת להשיג תצפית של 360 מעלות על חווית הלקוח", אמר רוב לוקאסיו, מייסד ומנכ"ל לייבפרסון. "המאמצים הראשונים של LP Insight הכוללים מספר חברות מובילות, מגלים הזדמנויות חשובות ליצירת שיפור מיידי במוצר, בשירות ובאסטרטגיית ההמרה שלהם. הכלי מאפשר ללקוחותינו להשתמש בכוחה של התבונה העסקית כדי ליצור קשרים משמעותיים נוספים עם לקוחותיהם".

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית