סלברייט הישראלית תספק פתרון העברת תכני סלולר לספקית תקשורת איטלקית

במסגרת ההסכם, המוערך במיליוני דולרים, תספק סלברייט מערכות Cellebrite Touch המופעלות באמצעות מסך מגע, ומאפשרות לנציגי שירות במרכזי לקוחות להעביר תכנים אישיים כגון אנשי קשר, תמונות, הודעותSMS וסרטוני וידאו, ממכשיר ישן של הלקוח למכשיר החדש
Cellebrite Touch

סלברייט (Cellebrite) – חברה ישראלית הנחשבת למובילה והמתקדמת בעולם בפיתוח, ייצור ומכירת פתרונות להעברת נתונים ממכשירים ניידים, הודיעה כי חתמה עם ספקית תקשורת סלולרית מובילה באיטליה על הסכם לאספקת פתרון העברת וגיבוי תכני סלולר עבור נקודות המכירה והשירות בסניפים.

במסגרת ההסכם המוערך במיליוני דולרים, תספק סלברייט מערכות Cellebrite Touch המופעלות באמצעות מסך מגע ומאפשרות לנציגי שירות במרכזי לקוחות להעביר תכנים אישיים כגון אנשי קשר, תמונות, הודעות SMS וסרטוני וידאו ממכשיר ישן של הלקוח למכשיר החדש אליו הוא משדרג – בקלות, במהירות וללא סיוע טכני. המערכת תומכת ביותר מ-5,000 דגמי מכשירים סלולריים מכל מערכות ההפעלה iOS, Android, Windows Mobile, BlackBerry, Symbian ו-Palm.

"סלברייט ממשיכה במגמת הצמיחה המואצת שלה ובחדירה ללקוחות אסטרטגיים גלובליים. בחירתה של ספקית תקשורת סלולרית מרכזית זו בפתרון שלנו מוכיחה את המובילות הטכנלוגית והחדשנות של המוצר שלנו. אנו משקיעים משאבים רבים בפיתוח הטכנולוגיות המתקדמות בעולם להעברת תכנים ונתוני סלולר ובטוחים כי באמצעות שיפור השירות ללקוחותיה, תוכל ספקית התקשורת לחוות כבר בטווח הקרוב מגמת גידול במספר השדרוגים ומכירת מכשירים מתקדמים, שיפור פעילות שימור הלקוחות והזדמנויות נוספות ליצירת הכנסות", אומר יוסי כרמיל, מנכ"ל משותף בסלברייט.  

סקר עצמאי שנערך עבור סלברייט בקרב 1000 איש באנגליה גילה כי עבור 25% מהמשתמשים אובדן המידע בעת שדרוג מכשיר הסלולר מהווה מחסום עיקרי להחלפתו במכשיר חדש. כעת, עם השלמת פריסת המערכות תוכל הספקית הסלולרית לשפר את השירות שהיא מציעה ללקוחותיה ולספק מגוון שירותי העברת תכנים ללקוח המעוניין לשדרג את מכשירו אולם חושש מאיבוד התוכן האישי השמור במכשירו הקודם. בנוסף על העברת התכנים, ניתן גם לגבות תכנים באופן מאובטח על גבי כונן פלאש-USB, כרטיס SD, שרת מרוחק או ענן.

בישראל משמש השירות מאות אלפי ישראלים בשנה מאז 2003 והוא מוצע לכל לקוח במעמד מכירת טלפון ללא תשלום נוסף כחלק מנוהל קבוע של מערכי השירות והתמיכה של ספקיות התקשורת המובילות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית