יום עיון על מערכות Embedded למגזר הבטחוני של Israel Defense

גד מאיר, מנהל המו"פ של חברת ידאג בע"מ כתב בבלוג שלו סיקור על כנס Defense Embedded systems שארגנה חברת ישראל דיפנס
ארנון כ"ץ בכנס Defense Embedded Systems (צילום: גד מאיר)

אני אף פעם לא מצליח להגיע בזמן ל Avenu ב Airport City ולא משנה כמה שאני מתאמץ. תמיד יש תאונה או פקק או סתם עומס. הפעם יצאתי כבר ב 7:30 והצלחתי להגיע ממש כמה שנית לפני זמן הפתיחה הרשמי (9:00). נרשמתי וקיבלתי תיק בד מלא בניירת.

.

הייתי כמובן בין הבודדים שהצליחו להגיע בזמן, וכצפוי, כל לוחות הזמנים הוזזו בכמעט שעה, על מנת למנוע את המבוכה של מליאת פתיחה ריקה. מאחר וזו בעיה קבועה של המקום הזה, הייתי מוכן נפשית, וניצלתי את הזמן למעבר מהיר על הניירת, לסריקה של תערוכת השותפים ולשיחות עם מכרים ועמיתים. ממילאההרצאה שלי הייתה לקראת ארוחת הצהריים.

הארוע נפתח בכמה מילות ברכה של עמיר רפפורט, היזם והמקים של Israel Defense, שהעביר מיד את השרביט למנהל תכנית הכנס ארנון כ"ץ שאמר גם כן כמה מלות ברכה והעביר מיד את השרביט לפרופסור דוד הראל.

פרופסור דוד הראל מוכר היטב בקהילה האקדמית (ולא רק) והתחום עליו הוא הרצה בהרצאת הפתיחה היהתכנות התנהגותי שבו הציג בין השאר את שפת LSC. לא יאומן כמה שהנושא ה"תיאורטי" הזה מתקשר לעולם האמיתי. והשקפים, למרות שחלקם היה מלפני הרבה דורות (של מחשבים), רק הדגישו את הקושי של העברת הגדרת מערכת, מהעולם הרב מימדי של המפרט, לעולם שונה לגמרי, רב מימדי גם כן, ולא בהכרח עם קורולציה תואמת בין המימדים, של ביצוע בפועל של דרישות המפרט.

להמשך קריאה בבלוג של גד מאיר

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית