קיידנס רכשה את חברת Sigrity בעסקה של כ-80 מליון דולר

קיידנס עתידה להציע את הטכנולוגיות של סיגריטי באופן מיידי כאפשרויות תוסף לכלי Cadence Allegro ו-OrCAD PCB and IC Pacakaging.

קיידנס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, הודיעה כי רכשה את חברת סיגריטי (Sigrity), ספקית מובילה של טכנולוגיה לניתוח שלמות אותות והספק. סיגריטי מספקת מערך עשיר של טכנולוגיות לניתוח רשתות הספק ואותות גיגה-ביט, לרבות יכולת ייחודית של ניתוח אותות מודע להספק עבור תכנוני מערכות, לוחות מודפסים ומארזי מעגלים משולבים.

השילוב של טכנולוגיות הניתוח של סיגריטי עם הכלים Cadence Allegro® ו-OrCAD® מספק זרימה משולבת מקיפה, "מהחזית אל הצד האחורי" (גישת front-to-back), המאפשרת ליצרניות מוליכים למחצה ומערכות לספק התקנים עתירי ביצועים המשתמשים בפרוטוקולי ממשק גיגה-ביט כדוגמת DDR ו-PCI Express. הפתרון המשולב יועיל במיוחד ללקוחות המספקים מערכות אלקטרוניות בשווקים בצמיחה, כמו התקני מולטימדיה ניידים ותשתיות למחשוב ענן.

"השימוש ההולך וגדל במערכות מולטי-גיגהרץ עתירות ביצועים מדגיש את הצורך בפתרונות מתקדמים ומדויקים לניתוח תרמי, ניתוח הספק וניתוח שלמות אותות", מסביר נימיש מודי, סגן נשיא בכיר בקבוצת מערכות ותוכנה בקיידנס. "סיגריטי היא ספקית הפתרונות המובילה בשוק, והמוצרים המשולבים שלה ושל קיידנס יספקו נתיב צפוי לתכנון ולאימות של מערכות מבוססות PCB עתירות ביצועים, מה שיוביל גם להאצה של אספקת מוצרי הקצה".

"סיגריטי הייתה חלוצה עם חבילה של פתרונות מוכחים בשוק ומובילים בתעשייה לניתוח שלמות אותות והספק, המספקת ניתוח ואימות מקיפים", אומר ד"ר ג'יואן פאנג, נשיא סיגריטי. "קיידנס וסיגריטי עבדו יחדיו במשך שנים כדי לאפשר תכנון וניתוח של ה-PCBs, המערכות במארז וה-SoCs המתקדמים ביותר בתעשייה. אנחנו מצפים לעבודה המשותפת בהמשך הדרך כדי להביא לתעשייה את הדור הבא של כלי תכנון ואימות מודעים להספק ולאותות".

הרכישה של סיגריטי הושלמה ב-2 ביולי, 2012, במחיר של כ-80 מיליון דולר. קיידנס צופה כי המעבר העסקי של סיגריטי למודל עסקי בר-הערכה של קיידנס, והאמורטיזציה של ההכנסות הנדחות של סיגריטי יושלמו כמעט לגמרי עד תום שנת הכספים 2013. העסקה אינה צפויה להשפיע על יעדי הרווחיות שכבר פורסמו על-ידי קיידנס לשנת הכספים 2013. קיידנס עתידה להציע את הטכנולוגיות של סיגריטי באופן מיידי כאפשרויות תוסף לכלי Cadence Allegro ו-OrCAD PCB and IC Pacakaging. בנוסף, תמשיך החברה לתמוך בטכנולוגיות של סיגריטי עם תוכנות בתכנון צד שלישי.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית