גיוס חרדים לא יהיה כאן

גיוס חרדים לא יהיה כאן

מדינה נהדרת ישראל. בימים האחרונים מלמדים אותנו "חינם אין כסף" איך יכולים לשקר, להוליך שולל, לרמות, לצחוק בפנים, לעוות מציאות - וכל זה ללא כל תמורה. אין מדינה אחרת בעולם שבה השלטון מעניק לאזרחים ידע כזה בלי תמורה.

ביטול ועדת פלסנר ומחול השדים הפוליטי שהחל בעקבות כך, מביא את כל מה שידענו על שלטון רקוב לשיאים חדשים. אין דמות אחת בממשלה הזו שראויה אפילו לטיפת הערכה. כולם שם חבורת רכיכות שרק רוצות להישאר בממשלה וליהנות ממנעמי השלטון. אני מקווה שהם יודעים מה אומרים עליהם בעיקר הצעירים שלפני גיוס. אנשים נורמאליים היו קורסים תחת נטל הבושה. להם זה לא מזיז. הם רק רוצים את מכונית השרד, שומרי הראש ואת יתר הגינונים. אלו אוטומטיים, כבוד אין שם כי הם אינם ראויים לו.

איך קורה שבמדינת ישראל אנשים ששרתו בצבא, חלקם בדרגות הכי בכירות נוהגים כך? מה קורה להם בראש כשהם פושטים את המדים? איך לא איכפת להם שהציבור בז להם, מכנה אותם בשמות גנאי הגרועים ביותר. אלו אנשים מזן אחר ולא מהטובים אלא מהרעים ביותר. אז גיוס חרדים לא יהיה. הכל הצגות. הכל מכור מראש רק כדי להישאר בשלטון. הרב עובדיה מנהל את העסק עם לחשושים וסטירות חברמניות.

ביבי, מופז והאחרים יכלו הפעם להביא לשינוי של ממש. גם מבחינתם זה היה יכול להיות כדאי אבל מערכת השיקולים שלהם שונה מזו שלנו האזרחים. הם חושבים אחרת, מתנהגים אחרת ושכולנו נלך לעזאזל. אחר כך יגיעו הפוליטיקאים לבקו"מ או למחנה טירונים ויספרו כמה צה"ל חשוב להם וכמה הוא חיוני למדינה. בולשיט. רק דבר אחד מניע את נבחרי הציבור שלנו - הרצון להישאר בשלטון. אנחנו מעניינים אותם כשלג דאשתקד בהרי שווייץ. רמת הפוליטיקה בישראל הידרדרה לשפל של כל הזמנים. פעם עוד היתה בושה, התחשבות במה העם רוצה. זה עבר למנהיגינו אם בכלל הם ראויים לתואר הזה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית