כרטיס הזכרון המהיר בעולם

סאנדיסק הכריזה על כרטיס זכרון ה- Extreme Pro microSDHC UHS-I, שמפגין מהירות קריאה של עד 95MB/sec ומהירות כתיבה של עד 90MB/sec

כרטיס הזכרון המהיר בעולם

סאנדיסק, המובילה העולמית בפתרונות זכרון פלאש, הכריזה על כרטיס הזכרון המהיר ביותר בעולם. כרטיס ה- Extreme Pro microSDHC UHS-I, שמפגין מהירות קריאה של עד 95MB/sec ומהירות כתיבה של עד 90MB/sec. הכרטיס מיועד לבעלי סמארטפונים ומחשבי טאבלט הרוצים לשדרג את יכולות האחסון של המכשירים שברשותם, תוך הנאה מחוויית המהירות ומשלל האפליקציות בהם מצויידים מרבית המכשירים הניידים כיום.

כך לדוגמה, יאפשר הכרטיס החדש לצרכנים לצלם סרטוני וידאו ב-HD מלא ותלת-מימד. על פי סקר של חברת IDC עד שנת 2014 שליש מכל סרטי הווידאו יצולם באמצעות טלפונים ניידים. עוד מנבא הסקר כי 525 מיליארד תמונות יצולמו השנה באמצעות טלפונים סלולרים. הכרטיס החדש, על מהירויות הקריאה והכתיבה שלו, יאפשר לצלמים לצלם מהר יותר והרבה יותר ולהעביר את התמונות המצולמות מהר יותר למחשב, או למכשירים אחרים, כמו גם להריץ במקביל מספר גדול של אפליקציות, דוגמת משחקים כבדים ודואר אלקטרוני.

הכרטיס מתאים לכל מכשיר נייד ובו חריץ הרחבה מסוג microSDHC. "השוק לכרטיסי microSD חזק וצומח מהר", אומר עודד קטקו, נציג מכירות סאנדיסק בישראל. "עד 2014 מכירות הסמארטפונים יעברו את רף ה-1.7 מיליארד יחידות ובמרביתם יהיו חריצי microSDXC, נתון שמבטיח אפשרויות צמיחה מרשימות עבור סאנדיסק". הכרטיס מגיע בשלב ראשון בנפחים של 8GB ו-16GB ימכר במחירים של בין 260 ש"ח ל- 430 ש"ח וניתן יהיה למצוא אותו בשבועות הקרובים בישראל בחנויות הצילום וברשתות השונות.