גוגל משיקה טאבלט חדש ב-199$

Google I/O 2012

כנס המפתחים של גוגל Google i/o 2012 התחיל היום (ד') וצפוי להימשך שלושה ימים אשר במהלכם תחשוף גוגל מגוון טכנולוגיות חדשות ומוצרים חדשים. אחת החשיפות ששמה סוף לגל שמועות רחב היא השקתו של טאבלט מתוצרתה של גוגל תחת המותג Nexus 7.

הטאבלט החדש כולל מסך ברזולוצייה של 800 * 1280 , מעבד מסוג Nvidia Tegra 3, מצלמה קדמית לשיחות וידאו, תקשורת אלחוטית, בלותופ' , NFC וסוללה שתחזיק עד 9 שעות של תצוגת וידאו רציפה. והמשקל? 340 גרם. המחיר דרך אגב יעמוד על 199$ בחנות של גוגל, ה-Google Play store.

הכרזה נוספת קשורה למערכת ההפעלה החדשה של גוגל תחת השם Jelly Bean Android 4.1 שתצא לשוק בסביבות אמצע יולי השנה. מדובר על שדרוג למערכת הקיימת ה-Ice Cream Sandwich. עוד מוצר של גוגל הוא ה-Google Currents , המתחרה של ענקית החיפוש בתוכנה המצליחה Flipboard המשמשת מליוני משתמשים בטאבלטים וסמארטפונים כמקור הראשי לצריכה של חדשות. התוכן הוא כנראה עדיין המלך ומי שישלוט בדרך ההגשה שלו – ירוויח יותר מפרסומות.

 The Q

מוצר חדש נוסף מבית גוגל הוא ה-Q. מכשיר כדורי שמחובר לטלוויזיה למשל ויכול להזרים וידאו מהמכשיר לטלוויזיה או מהענן של Google Play דרך הסמארטפון או הטאבלט לטלוויזיה. אין ספק, גוגל הולכת חזק על יצירת אקו-סיסטם מלאה כמו המתחרה אפל. הרעיון הוא לאפשר לכל המכשירים בבית לתקשר אחד עם השני בצורה שקופה למשתמש. מי שיעשה זאת, ישלוט בבית. ה-Q עובד על מעבד של חברת טקסס אינסטרומנטס ממשפחת OMAP, כמו זה שהיה מותקן במכשיר ה-Galaxy Nexus.

המשקפיים של גוגל 

סרגיי ברין מדגים את המשקפים המיוחדות של גוגל שמאפשרות לעושת הנגאאוט ביחד. כלומר, מה שאתה רואה במשקפיים , כל החברים שלך שמחוברים לשיחה רואים. במהלך ההצגה קפצו שני חברים ממטוס וכל מה שהם ראו, ראה הקהל באולם. שיתוף בזמן אמת באמצעות משקפיים.

אין ספק שמדובר באחד הכנסים המעניינים ביותר שהיו לגוגל בשנים האחרונות ובשלושת הימים הבאים אנו כנראה צפויים לעוד הרבה השקות וחידושים. נמשיך לעדכן

מי שרוצה לצפות בכנס בשידור ישיר יוכל לעשות זאת בקישור הזה developers.google.com

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית