מיקרוסופט שמה על הכוונת את שוק ה-Embedded

ראיון מיוחד עם פסקל אנגי', מנהל מכירות EMEA של משפחת מוצרי האמבדד בענקית התוכנה

מיקרוסופט שמה על הכוונת את שוק ה-Embedded

Pascal Angee (תמונה: לינקדין)

במסגרת כנס OEM של חברת ארו ישראל שנערך בתחילת החודש באבניו, פגשתי את פסקל אנג'י (Pascal Angee), מנהל המכירות של מוצרי Windows Embedded בחברת מיקרוסופט לאזור אירופה, מזרח תיכון ואפריקה. לאחר כמה לגימות מהאספרסו, סיפר לי אנגי מדוע הוא חושב שמיקרוסופט עדיין לא אמרה את המילה האחרונה בתחום מערכות הפעלה לסביבת זמן אמת ויישומי Embedded.

"אנחנו בתחום מערכות זמן אמת עוד מתקופת ה-MS-DOS שהייתה מערכת ההפעלה הראשונה שלנו לזמן אמת", אומר אנג'י עם חיוך. ואם חושבים על זה, יש לו סיבה טובה לחייך. צריך לזכור כי מערכת ההפעלה DOS של מיקרוסופט הייתה הראשונה שהצליחה להפעיל את המחשבים האישיים של IBM אי שם בתחילת שנות השמונים.

"היום יש לנו שתי גישות עיקריות לטפל במערכות הפעלה לתחום זמן אמת וה-Embedded. הראשונה היא משפחת המוצרים סביב המותג Windows CE או Compact 7 בשמה החדש, שהיא מערכת הפעלה לסביבת זמן אמת. אנחנו עובדים באירופה עם הרבה לקוחות בתחום הזה", אומר אנג'י. "הגישה השנייה היא עם משפחת ה-Windows הקלאסית שכוללת את Windows Embedded Standard . אנחנו עובדים עם המערכת הזו יחד עם חברות גדולות כמו סימנס למשל". במהלך הראיון הדגיש אנג'י את מגוון הפתרונות שיש למיקרוסופט ביישומי Embedded ואמר שמבחינת ענקית התוכנה מדובר על תחום חשוב מאד והיא מתכוונת להרחיב את הנוכחות שלה בשווקים רלוונטים כולל זה הביטחוני. "Windows CE יכולה להתאים גם למעבדים בתצורת x86 וגם למעבדי ARM", הוסיף פסקל.

הראיון המלא עם פסקל אנג'י יפורסם במגזין מספר 3 של ישראל דיפנס טק


הרשמו לכנס מערכות משובצות מחשב במגזר העסקי והביטחוני

You might be interested also