דרך חדשה לנהל את תשתית האחסון

חברת NetApp משיקה את מערכת ההפעלה ®‎‎‏Data ONTAP למערכות אחסון

דרך חדשה לנהל את תשתית האחסון

עם ההשקה האחרונה של תוכנת ®‎‎‏Data ONTAP, מערכת ההפעלה למערכות אחסון הגדולה ביותר בתעשייה, מעניקה NetApp לארגוני IT יכולת תגובה משופרת לשינויים בדרישות העסקיות, תפעול רציף ללא הפרעות ואפשרות צמיחה עסקית ללא מגבלות. חברת NetApp ביחד עם שותפיה, הציגה בפני לקוחות דרך חדשה ושונה בתכלית שבה יוכלו לבנות ולנהל מן היסוד את תשתית אחסון הנתונים שלהם כדי לשפר את הגמישות. על-סמך ניסיון של שנים בחדשנות בתחום יעילות האחסון ומערכי היתירות (Clusters) ועל בסיס התכונות, המוצרים והטכנולוגיות של הפלטפורמות החדשות שיצאו לשוק.

תשתית נתונים גמישה יוצרת ארגון IT חכם, נצחי ונטול מגבלות המהדורה האחרונה של Data ONTAP היא אבן דרך נוספת בתוכנית חדשנות אגרסיבית הממשיכה לשמש כבסיס לגישות חדשות בניהול נתונים אשר משפיעות על התוצאות העסקיות. היום, מחוללת NetApp שינוי גדול נוסף בעולם אחסון הנתונים באמצעות תשתית נתונים גמישה. שינוי זה יסייע לארגונים לשנות את כלכלת ה- IT ולהתאים את עצמם לגידול בלתי צפוי בכמות הנתונים ולדרישות עסקיות דינאמיות בעזרת תשתית אחת אשר מתפתחת עם הצמיחה העסקית ועם השינויים ברמות השירות.

ניהול נתונים חכם: אחסון נתונים יכול להיות חכם ובעל מודעות עצמית כדי לספק תגובה מידית לדרישות עסקיות רבות אשר משתנות במהירות מסחררת.

ניתוח ומיכון השירות: מערכת אחסון בניהול עצמי יכולה להרחיב את הקיבולת, ולא את כוח העבודה, ללא הפרעות, בעזרת נראות מקצה לקצה החולשת על תשתית אחסון בעלת פונקציות שליטה, מיכון וניתוח שנועדו לניהול הנתונים.

יעילות אחסון: צמצום עלויות בעידן של צמיחה אדירה פירושו שיעילות האחסון אינה עוד תכונה, אלא דרישה חיונית לניצול המרבי של כל ההזדמנויות האפשריות במטרה מצד אחד לצמצם עלויות ומצד שני לשמור על רמת ביצועי ה- IT ואף לשפר אותה.

אחסון וירטואלי שכבתי : כדי להשיג זמינות של יישומים המופעלים תמיד, יש צורך ביכולת תגובה בזמן אמת המבוססת על הנתונים. יש לדעת להפיק את המרב ממערכת אחסון הנתונים כדי ליהנות מגמישות, עלויות נמוכות ויעילות מקסימלית. שכבת שירות בניהול עצמי המבוססת על הנתונים יוצרת מאגר אחסון של מדיה מעורבת המאפשר לאחסן נתונים "חמים" בכונני Flash ונתונים פחות פעילים בכונני SATA. באמצעות אוטומציה מלאה של מאגרי Flash Pool‏ ‏החכמה כבר מובנית בתוך Data ONTAP, פתרון אידיאלי לעומסי עבודה מרובים ומגוונים ללא צורך בסיווג נתונים מורכב.

תפעול נצחי: מחזור החיים של הנתונים צריך להיות ארוך יותר מזה של רכיבי התשתית הנפרדים כדי לספק תפעול רציף ולשמור על זמינות נתונים מסביב לשעון.

תפעול ללא הפרעות: NetApp מספקת סביבת אחסון בעלת זמינות תמידית. אפס זמני השבתה במהלך שדרוגים שגרתיים, פעולות תחזוקה, הוספות ואפילו רענוני חומרה כוללים פירושו פעולה רציפה ותמידית של סביבות חיוניות לעסקים, כגון Microsoft‎®‎ Exchange‏, ‏SharePoint‎®‎, ‏SQL Server‎®‎, ‏Oracle‎®‎, ‏SAP‎®‎, ‏VMware‎®‎, ‏Citrix ו-Red Hat‏.

אבטחת נתונים מובנית: ארגונים חייבים לספק את הגישה הדרושה לנתונים חיוניים; כדי לספק אבטחה לנתונים ולציוד כאחד יש צורך בנקודות הגנה מרובות. אבטחה רב שכבתית מונעת גישה בלתי מורשית לנתונים ומסייעת לעמוד בדרישות פיקוח מחמירות בנושא של נתונים במנוחה.

הגנה משולבת על הנתונים: הגנה על נתונים בשיטת "הגדר ושכח" משפרת את יעילות התפעול מפני שהיא מבטלת את מרווח טעויות האנוש ואת הצורך בהתאמות בלתי פוסקות של הארכיטקטורה, מערכות האחסון ומדיניות ההגנה במטרה לעמוד בהסכמי רמת שירות.

כושר הרחבה בלתי מוגבל: לקוחות יכולים לקדם את הצמיחה העסקית מתוך ביטחון כי ביצועי מערכת האחסון, הקיבולת וכושר ההרחבה התפעולי יתאימו את עצמם תמיד ויאפשרו להם לעמוד ביעדי ההשקעות והיכולות לפי הצרכים העסקיים.

שדרוג חלק: שדרוג יעיל הוא שדרוג שאינו דורש להגדיל את כוח העבודה כדי לנהל את הסביבה ואינו בא על חשבון הביצועים או הקיבולת. אחסון ללא הגבלה יוצר אמצעי אחסון אחד שיכול להתרחב עד ל- 20 פטה-בייט כישות אחת בעלת יכולת שדרוג.

ארכיטקטורה מאוחדת: ארכיטקטורה אחת עבור עומסי עבודה רבים ומגוונים מעניקה ללקוחות את הגמישות הנדרשת כדי להתמודד עם השינויים בדרישות האחסון. NetApp השיקה את ארכיטקטורת האחסון המאוחדת הראשונה בתעשייה ו- Data ONTAP‏ היא כיום פלטפורמת ההתרחבות האופקית המאוחדת היחידה בתעשייה אשר מספקת יכולות עשירות לניהול נתונים והגנה על נתונים באמצעות טכנולוגיות מערכי יתירות.

ארכיטקטורה זו מאפשרת ללקוחות יכולת התרחבות אופקית ואנכית כאחד, ללא הפרעות, במערכות בסיסיות עד מתקדמות במערך יתירות אחד. בנוסף, לעסקים עם משרדים מרוחקים, Data ONTAP Edge היא מערכת אחסון בעלות נמוכה הפועלת במחשב וירטואלי בפלטפורמת vSphere‎®‎ של VMware אשר נועדה לשמש כמערכת משלימה למערכות האחסון של NetApp‎®‎‏ מסדרה FAS ו- V-Series, במטרה לנהל את הצרכים של מערך אחסון בתשתית ישירה.

ריבוי לקוחות במתכונת מאובטחת: הפרדת נתונים מאובטחת בסביבות ענן מספקת וירטואליזציה ברמה גבוהה יותר וסוללת את הדרך למעבר למחשוב ענן. שיתוף הפעולה ההדוק בין NetApp, Cisco ו- VMware הוביל לפתרון ריבוי לקוחות כדי חלק את תשתיות ה- IT לגורמים, החל משרתים ועד למערכות אחסון.

You might be interested also