פסטיבל יינות לבנים במרינה הרצליה

יומיים של חגיגה והצדעה ליינות לבנים ויינות מבעבעים, המוגשים על ידי מיטב יקבי ויבואני ישראל

רביעי וחמישי ה 04-05/07/12 - יומיים של חגיגה והצדעה ליינות לבנים ויינות מבעבעים, המוגשים על ידי מיטב יקבי ויבואני ישראל באירוע, היחיד מסוגו בארץ מוצעים לטעימה עשרות יינות לבנים סמוקים מבעבעים ויינות קינוח לטעימה, ובנוסף מתחם גסטרונומי הכולל גבינות, שמני זית, מיני מתיקה, שוקולדים איכותיים, קפה משובח ועוד...

במהלך שני ימי הפסטיבל 04-05/07/12, טעימה של יינות לבנים, סמוקים, מבעבעים ויינות קינוח ממיטב יינות ישראל והעולם. היינות מוגשים על ידי יקבי ישראל והיבואנים עצמם ללא הגבלה. במהלך היומיים מוצעים לטעימה למעלה מ- 100 יינות לבנים, יינות מבעבעים (..קאבה, למברוסקו, פרוסקו ועוד), יינות סמוקים ויינות קינוח. בהפנינג צבעוני וססגוני חסר תקדים.

יינות לבנים, יינות ארומאטיים, יינות מבעבעים,יינות סמוקים ויינות מתוקים מישראל ומכל העולם, מככבים בפסטיבל, תוך הצדעה לתעשיית היין הישראלית וליינותיה המשובחים. היינות מוצעים לטעימה במתחמי יין וימזגו על ידי יקבי ישראל, יבואני היין והייננים עצמם.

בין המציגים: יקבי ברקן עם הצגת יכולת לבנה, יקב טפרברג 1870 עם מגוון יינות לבנים והשקת בכורה עולמית של ויונייה, יקב אור הגנוז, יקב מונד עם יינות לבנים חדשים, יקב צימבליסטה בטעימה של יינות חדשים וקוקטייל יין מפתיע, חברת הכרם חברה לייבוא יינות ומשקאות שיציגו מגוון יינות על טהרת הגוורצטרמינר מרחבי העולם כולל מבעבעים, שפיץ, Fusion, הליקרים והריבות של ענת, שי פישביין עם מגוון ליקרים על בסיס פסיפלורה, ערק קעואר יציע חלב אריות משובח, מסיק קיבוץ מגל יטעימו מבחר שמני זית משובחים, חלוצה עם שמני זית מזנים שונים, משק שחם, המחלבה המשובחת בית יצחק, מנו גבינות, מוטי שף, מן האדמה, מאמאל'ה עם מאפים יחודיים על בסיס שמן זית, קפה ועוד רבים.

לנרשמים דרך אתר ישראל דיפנס: 49 שקלים בלבד במקום 59 וכניסת VIP.
מלאו פרטים ראשוניים ונציג יחזור אליכם להמשך הרישום.

*
*
*
*

 

***
לאתר הפסטיבל

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית